Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ


Υπάρχει κάποιος που να μην αγαπάει τους κεφτέδες; Οι δικοί μου πάντως τους τρώνε σαν στραγάλια...... Βέβαια, επειδή προσέχουμε την γραμμή μας ( έτσι λέω... αλλά μεταξύ μας, όταν βαριέμαι το τηγάνισμα) μερικές φορές τα τρώμε μαγειρεμένα στο φούρνο. Είναι εξίσου νόστιμα και δεν σε πιάνουν οι τύψεις τρώγοντάς τα! Δοκιμάστε τα!!!!!

Για την συνταγή μας θα χρειαστούμε:

500 γραμ. κιμά μοσχαρίσιο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
λίγο σκόρδο
1 αυγό
6 φέτες ψωμί του τόστ
μαϊντανό ψιλοκομμένο
λίγο δυόσμο
μπαχαρικά της αρεσκείας σας:κύμινο, κόλιαντρο, ρίγανη........
1 κουταλιά σούπας ξύδι
1/2 ντομάτα τριμμένη
1 χούφτα τυρί ρεγκάτο ή κεφαλοτύρι
2-3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
αλατοπίπερο

Για την σάλτσα γιαουρτιού:
1 κεσεδάκι γιαούρτι
1 1/2 ντομάτα τριμμένη
λίγο αλατοπίπερο

Μουλιάζουμε το ψωμί σε λίγο νερό. Στίβουμε με τα χέρια μας και το βάζουμε σε ένα μπολ.
Προσθέτουμε και όλα τα υπόλοιπα υλικά. Ζυμώνουμε καλά και βάζουμε στο ψυγείο για λίγο να σφίξει το μίγμα.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς, στον αέρα.
Σε ένα ταψάκι στρώνουμε μια λαδόκολλα ελαφρά λαδωμένη.
Πλάθουμε, με χέρια επίσης ελαφρά λαδωμένα, κεφτεδάκια και τα αραδιάζουμε στο ταψί.
Ψήνουμε για περίπου 15'.
Στο διάστημα αυτό, ανακατεύουμε το γιαούρτι με τη ντομάτα και λίγο αλατοπίπερο.
Ρίχνουμε πάνω απο τα κεφτεδάκια τη σάλτσα και ξαναψήνουμε για άλλα 20' περίπου.

Μπορούμε να παραλείψουμε τη σάλτσα γιαουρτιού, οπότε ψήνουμε τα κεφτεδάκια περίπου 30΄.
Γαρνίρουμε απο πάνω, αν θέλουμε με γιαούρτι πασπαλισμένο με πάπρικα γλυκιά ή με τσίλι για πιο πικάντικη γεύση.
Καλή επιτυχία!!!!



Share

8 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τα κεφτεδάκια ψημένα με την σάλτσα γιαουρτιού γίνονται τέλεια!!
(έχω κι εγώ μια παρόμοια συνταγή στο blog μας)
Είναι δε όπως μου είπανε Ηπειρώτικη συνταγή, την συνηθίζουν πολύ εκεί.
Ωραίο φαγάκι μου θύμισες Ευάκι κι εχω καιρό να το κάνω!
Φιλάκια!!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥ είπε...

Μιαμ μιαμ κεφτεδάκια παιδιά.Δεν παν να βάλουμε και σάλτσα απο δεινόσαυρο τι μας πειράζει!!!!
ΟΙ ΚΕΦΤΕΔΕΣ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ!!!Μπράβο Εύη πολύ νόστιμη συνταγή.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Όμορφη συνταγή , παντα αγαπητά τα κεφτεδάκια σε όλες τις γενιές , με γιαούρτι δεν το έχω φάει ποτέ μα αγαπώ τόσο το γιαούρτι που θα το έτρωγα σίγουρα.

γαστεροπλήξ είπε...

κεφτεδάκια να είναι και όπως να' ναι, με γιαούρτι σούπερ νόστιμο, πως να μη ζητήσω τώρα κρασάκι, εγώ φταίω;

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Ελενάκι μου, ειλικρινά τώρα που είδα το δικό σου, είναι άλλο πράγμα!!!!
Η σαλτσούλα σου με το αυγό έχει γίνει πολύ κρεμώδης.....Εμένα με την ντομάτα γίνεται πιο ελαφρύ.
Πάντως όπως και να είναι τρώγονται μετά μανίας!!!!
--------------------------------------

@Δημήτρη φίλε μου, είσαι και εσύ της ομάδας ε; Κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα.... Καλό βράδυ.
------------------------------------

@Αχτίδα μου, είναι πολύ νόστιμη και δροσερή συνταγή. Το γιαούρτι ταιριάζει απόλυτα με τα κιμαδένια πιάτα και μάλιστα σε συνδυασμό με ντομάτα! Καλό βράδυ :))
------------------------------------

@Κρασάκι, μπυρίτσα ότι ζητήσεις εγώ θα στο δώσω Γαστεροπληξούλα μου... Μεταξύ μας τώρα ντροπές; Ούτως ή άλλως μας έχει βγεί το όνομα πια!!!! χαχαχαχα
Να σαι καλά, φιλενάδα :))

Ανώνυμος είπε...

Ευη πολύ καλά τα κεφτεδάκια σου αλλα ταιριάζει παρα πολύ και το σουμακ(μπαχαρικο).

cummulus είπε...

Χαχά! Δέν ἔβαλα στραγγιστό γιαούρτι ἤ οἱ ντομάτες ἦταν μεγάλες καί νερουλές. Τό ἀποτέλεσμα ...λίαν τρεμουλιαστό. Ἀπέτυχα χαχά -)))

ΕΥΗ είπε...

Cummulενιε μου, μαλλον η ντοματα ήταν πολύ ζουμερή και σου βγήκαν ζελοκεφτεδες..... χιχιχι
εμενα αντιθέτως, όπως βλέπεις και στην φωτο, είναι παραπάνω απ ότι πρέπει δεμένη η σάλτσα.
Αντε όπως και να είναι καλοφάγωτα βρε και στείλε λίγα και στο φίλο σου που έχει πεθάνει στην πείνα :P
φιλιά :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...