Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Οι πεινασμένοι......τραγουδούν......


14 Σεπτεμβρίου. Η Εκκλησία μας τιμά την ύψωση του Τιμίου Σταυρού. Μεγάλη εορτή για τους χριστιανούς αλλά και μεγάλη νηστεία!!!! Ξηροφαγία, για την ακρίβεια.......
Έκατσα να περάσω καμιά συνταγούλα, αλλά τι να σας κεράσω; Το καλαμπόκι - σουβλάκι που φάγαμε σήμερα; Τόσο λαχταριστό που ήταν, δεν θα ήξερα ποιόν να πρωτοκεράσω......
Ετσι σκέφτηκα, νηστικό αρκούδι δεν χορεύει αλλά τραγουδάει!!!!!!!
Κεραστείτε απο τα φρουτάκια, πιάστε το ρυθμό και πάμε............................................

"Oτι αγαπάω εγώ παχαίνει "

Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι,
κάνε μου απόψε μουσακά.
Δεν σου ζητάω πολύ να ψήσεις
λίγα ζητώ: δυο ταψιά.

Αν είν' η υγεία μου σακατεμένη,
φταίει το πάχος κι όχι εσύ.
Ό,τι αγαπάω εγώ παχαίνει
κι όσο κι αν φάω, δεν μου αρκεί.


Όσες μπριζόλες έχω γνωρίσει
έφυγαν δίχως να ''πούνε κιχ'',
κι όμως δεν έχω καμιά μασήσει
με δυο μπουκιές τις έχω καταπιεί.

Αν η κοιλιά μου, είναι πρησμένη
φταίει ο χοίρος, και το κρασί..
Ό,τι αγαπάω εγώ παχαίνει
θέλω να φάω κι ένα αρνί.

Όποια και να 'σαι, κόκορα φτιάξε,
δυο μπούτια δωσ' μου τρυφερά,
λίγο η πείνα να ξαλαφρώσει,
κι ύστερα πιάσε κι έναν χαλβά.

Αν είν' η μούρη μου σοροπιασμένη,
δε φταίει η τούρτα με σαντιγί.
Ο μπακλαβάς σου που με τρελαίνει
και για επιδόρπιο, το ραβανί.


Αφιερωμένη αυτή η φωτό στην Έλενα που μου ζήτησε καλαμπόκι-σουβλάκι........




Share

12 σχόλια:

mia maria είπε...

Αχ, πολύ αστείο το τραγουδάκι! Μπορώ να το αντιγράψω να το στείλω στη φίλη μου;

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Χχααχχααχαχαχαχαχ θεικό!!!!!

γαστεροπλήξ είπε...

θα συμφωνήσω με τους στίχους του άσματος, πιάσε μου ένα μουσακά

Matriga είπε...

Έγραψες!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια πολλά στους Σταύρους και στις Σταυρούλες σήμερα!
Περίσσεψε μουσακάς??
Η θα φάμε ότι έμεινε από το καλαμπόκι?

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Μεγαλομαμά μου, καλημέρα!!! Εννοείται πως μπορείς, δεν είναι δική μου επιτυχία το άσμα......
Φιλιά :))
--------------------------------------

@Μαγισσούλα, τέτοια μέρα μόνο θεϊκά κομμάτια μπαίνουν.....χιχιχιχιχχι
Θα πουλήσει το άσμα μεγάλη επιτυχία.... "10000 δίσκοι" (που έλεγε μια ελληνική ταινία)
Να σαι καλά φιλιά :))
------------------------------------

@Matriga καλωσόρισες!!!! Εγραψα και ανάρτησα, αλλά δεν έφαγα.......χιχιχιχι
Θα χαρώ να τα λέμε!!!!
------------------------------------

@Γαστεροπληξούλα, να πιάσω και μπύρα; Να ρίξουμε και καμιά στροφή με το άσμα; Να πάνε και τα.....καλαμπόκια κάτω!!!!!
Φιλάκια :))))
------------------------------------

@Έλενά μου, τι βολικός άνθρωπος που είσαι!!!!! Γι' αυτό θα σου βγάλω μια περιποιημένη μερίδα ...καλαμπόκι και θα σου βάλω και αγγουράκι χαχαχαχαχα (οχι σαν την Γαστεροπλήξ που τα παίρνει όλα και φεύγει....τι τρόποι!!!!!)
------------------------------------

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥ είπε...

Πολύ όμορφο και νόστιμο τραγουδάκι Εύη.Οι στίχοι μην μου πεις ότι είναι δικοί σου? χιχιχιχιχι......

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Δημήτρη δεν είναι δικοί μου αλλά θα μπορούσα να πω ότι μου ταιριάζουν....χιχιχιχιχιχι
Μια μέρα θα αναρτήσω και δικό μου, σαν αυτό που σου έχουμε γράψει με τον Θάνο..........
Καλό βράδυ!!!

Ελευθερία είπε...

καλα τι μου θυμησες τωρα, μια παρομοια διασκευη λεγαμε στην κατασκηνωση πριν πολλα πολλα χρονια.

dhmhtra είπε...

Η φρουτοσαλάτα όνειρο!
Το τραγουδάκι καταπληκτικό και πολύ έξυπνο!
Φιλιά

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Ελευθερία μου καλωσόρισες!!!! Τέτοια τραγουδάκια λέγονται πολλά.... Χαίρομαι που σου θύμισα ωραίες στιγμές, αλλά μην τα παραλές πριν 2-3 χρόνια δεν ήταν; χιχιχιχιχι
Φιλιά :)))
--------------------------------------

@Dhmhtra γλυκομίλητη, καλωσόρισες στη κουζίνα μου!!! Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και θα χαρώ πολύ να τα ξαναπούμε....
Ανταποδίδω τα φιλιά :)))

Matriga είπε...

Εύη, καλησπέρα.
Άντε καλή μου... Να φας κιόλας ;)
Καλή σου όρεξη και περιμένουμε νεώτερά σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...