Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΕΛΙΕΣ


Ενα εύκολο και γρήγορο ελιόψωμο, ιδανικό για όσους δεν τα πάνε καλά με τις ζύμες.
Δοκιμάστε το και δεν θα πιστεύετε στη νοστιμιά του!!!!

Για την παρασκευή του χρειαζόμαστε:

500 γραμ. αλεύρι Up
2 1/2 φλυτζάνια τσαγιού ανθρακούχο νερό ή μπύρα
1 κουταλάκι γλυκού αλάτι
2 κουταλιές σούπας ζάχαρη
3/4 φλυτζανιού τσαγιού ελιές χοντροκομμένες
1/2 φλυτζάνι τσαγιού κρεμμύδι ψιλοκομμένο (προαιρετικά)
λίγη ρίγανη
4 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
σουσάμι για το πασπάλισμα

Σε ένα μεγάλο μπολ βάζουμε το αλεύρι, την ζάχαρη και το αλάτι. Προσθέτουμε την ρίγανη και ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε το ελαιόλαδο, τις ελιές, το κρεμμύδι και ανακατεύουμε καλά.
Τέλος, περιχύνουμε με το νερό ή την μπύρα και ανακατεύουμε καλά ώστε να γίνει ένας πηκτός χυλός.
Λαδώνουμε ένα ταψί 26 εκατ. και ρίχνουμε το μίγμα μας. Πασπαλίζουμε με σουσάμι.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 170 βαθμούς για 1 ώρα περίπου.
Αφήνουμε για λίγο να κρυώσει και κόβουμε σε κομμάτια. Δεν πρέπει να το αφήσουμε μέσα στο ταψί για να μην υγροποιηθεί απο κάτω.
Καλή επιτυχία!!!!!



Share

13 σχόλια:

ellxrys είπε...

Μετά από τόσα γλυκά αυτές τις ημέρες αυτή η αλμυρή λιχουδιά είναι ότι πρέπει.
Παίρνω το κομμάτι μου και σας εύχομαι να έχετε μια όμορφη μέρα.

cummulus είπε...

Ε ρε μάνα μου, και το πρώι έδωσα 1,5 ευρώ για ένα ελαιοψωμάκι. Με λήστεψαν...

γαστεροπλήξ είπε...

παίρνω φετούλες για τη φακή μου!!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αυτό το ψωμί το φτιάχνω πολύ τακτικά. ΄Οταν σκέτο και είναι ωραίο και νόστιμο, φαντάζομαι με τη δική σου προσθήκη. ΘΑ το δοκιμάσω

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΑ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ!!!!

Lila Xagorari είπε...

Παίρνω μοσχομυριστό ψωμάκι!!
Πέρασε από τα Λιλά να πάρεις κι ένα βραβείο!!!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Ότι χρειαζόμαστε όλοι μετά τα τόσα κρέατα και γλυκά που καταναλώσαμε αυτές τις μέρες...

Εύη μου πέρασα να σου ευχηθώ
ΚΑΛΗ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Να χαίρεσαι μαζί με τους δικούς σου ότι επιθυμείς και να απολαμβάνεις τις χαρές της ζωής με υγεία και αγάπη πάντα.
Φιλιά

cook είπε...

εχω φτιαξει κι εγω ψωμακι με μπυρα αντι μαγιας και δεν το πιστευα πως φουσκωσε!

πεντανοστιμο το δικο σου με τις ελιτσες του!

καλη χρονια με υγεια και νοστιμιες παντος ειδους :)

Δημιουργία είπε...

Σημερα τους εφτιαξα λιοψωμο και μοσχομυρισε το σπιτι.Τρωγεται το ατιμο χωρις να το καταλαβεις.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εύη μου ήταν το ψωμάκι ...κόλαση
Το τσακίσαμε με ουζομεζέδες χθες βράδυ, αλλά από ...αύριο δίαιτα
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Χρύσα μου, πράγματι μια αποτοξίνωση μας χρειάζεται, όχι μόνο απο τα γλυκά αλλά και απο τα κρέατα.
Φιλάκια πολλά καλή εβδομάδα :))
--------------------------------------

@Φίλε μου τραυματία, είμαστε και μακρυά και δεν μπορώ να σε κεράσω :((
Ασε, τι τρώμε έξω και το χρυσοπληρώνουμε κι απο πάνω...
Φιλιά και περαστικά :)))
-------------------------------------

@Γαστεροπληξούλα μου, αποτοξίνωση αρχίσαμε; χιχιχιχι
Μετά απο τόσα τραπεζώματα, πεθύμησα την νηστεία πάλι, το πιστεύεις;
Καλή εβδομάδα :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Φύρδην-Μίγδην, απ ότι διάβασα στο τελευταίο σου σχόλιο, σας άρεσε. Χαίρομαι πολύ γι αυτό. Ομως ουζάκι ε; Εγώ που ήμουν; Δεν είπε κανείς τίποτα.... Ελπίζω να ήπιατε και για μένα ένα :)))
Δίαιτα.... τι είναι αυτό; χαχαχαχα
Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά :)))
--------------------------------------

Λίλα, ντύθηκα επίσημα και παρέλαβα το βραβείο μου, με τιμές και δόξες.....
Σ ευχαριστώ πολύ :)))
------------------------------------

@ Καλή μου Βασιλική, σου εύχομαι καλή χρονιά και πάντα με υγεία και αγάπη.
Οσο για την αποτοξίνωση την έχουμε πραγματικά όλοι αναγκη.
Καλή εβδομάδα :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Cookιτσα, σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Το θυμάμαι το ψωμάκι σου, γιατί είχαμε σχολιάσει την αντικατάσταση της μπύρας με το ανθρακούχο νερό.
Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα :)))
--------------------------------------

@ Δημιουργία μου να ήταν μόνο αυτό που τρώγεται τρελλά, καλά θα ήταν.....
Να δω πότε θα μπούμε εμείς σε πρόγραμμα, αφού οι γιορτές και τα τραπεζώματα συνεχίζονται....
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...