Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ ΚΕΙΚ ΜΗΛΟΥ 2


Την συνταγή την βρήκα πριν πολλά χρόνια σε ένα περιοδικό και είναι της Β. Αλεξιάδου. Γίνεται πολύ αφράτο κέικ και το κάνω και εκτός νηστείας πολλές φορές.
Δοκιμάστε το κι εσείς!!!

Για την παρασκευή του χρειαζόμαστε:


1 φλυτζάνα φυτική μαργαρίνη ή σπορέλαιο
2 φλυτζάνια ζάχαρη
3 1/2 φλυτζάνια αλεύρι που φουσκώνει
1/2 κ.γ αλάτι
2 κ.γ. κανέλα
1/8 κ.γ. μοσχοκάρυδο
2 κ.γ. σόδα
4 φλυτζάνες τριμμένο μήλο
1/4 φλυτζάνας χυμό πορτοκάλι
ξύσμα από ένα πορτοκάλι
2 κ.σ κονιάκ
1 φλυτζάνα καρύδι (προαιρετικά)

Χτυπάμε το βούτυρο ή το σπορέλαιο με την ζάχαρη.
Σε ένα μπωλ βάζουμε το αλεύρι, το αλάτι, την κανέλα, το μοσχοκάρυδο και την σόδα.
Σε ένα άλλο μπωλ ανακατεύουμε τα μήλα, το χυμό πορτοκαλιού και το κονιάκ.
Μέσα στο μίγμα με το βούτυρο και την ζάχαρη προσθέτουμε εναλλάξ το μίγμα με το αλεύρι και το μίγμα με τα μήλα.
Στο τέλος αν θέλουμε προσθέτουμε και το καρύδι
Απλώνουμε σε ταψάκι καλά λαδωμένο και αλευρωμένο και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς για 1 ώρα περίπου.
Αφήνουμε να κρυώσει και πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.
Καλή επιτυχία!!!!!!

Χρύσα



Share

11 σχόλια:

Lila Xagorari είπε...

Δεν θα πάρω εγώ γλυκάκι και πόσο μάλλον που είναι και νηστίσιμο!!!

πουαντερι είπε...

Καλα δεν προλαβαινω να σημειωνω συνταγες.
Τι διαιτα κανω και εγω βρε παιδι μου;! Μεγαλη στερηση...χα!χα!

mia maria είπε...

Θέλω να το κάνω οπωσδήποτε για τη μανούλα μου αλλά δε το βλέπω να προλαβαίνω να της το πάω. Θα το φάνε όλο οι δικοί μου!

Asteri (Maria) είπε...

Ααααχχχχχχχχχχχχχχχ !!
Και μετά σου λένε ότι πρέπει να χάσεις κιλά ..... :P
Πως;;; χεχεχεχε
Πεντανόστιμο φαίνεται

Πολλά φιλιά
Καλό απόγευμα

painter είπε...

Να πάρω κι εγώ ένα κομματάκιγια το τσάι μου, μια και είμαι λίγο άρρωστη???
Το λιγουρεύτηκα...
Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο!!!

The Dark Chef είπε...

Πολύ ωραίο και πανεύκολο! Ότι γλυκό έχει μέσα μήλο μου αρέσει. Αυτό θα το φτιάξω άμεσα!
Φιλιά και καλό Σ/Κ!

elen είπε...

Χρύσα το έχω δοκιμάσει και είναι φανταστικό!!!Καλό απόγευμα:)

Δημιουργία είπε...

Και μονο που εχει μηλα μεσα θα το δοκιμασω.Καλη εβδομαδα να εχεις.

ellxrys είπε...

Χαίρομαι που σας άρεσε το κέικ !

*Λίλα μου είναι νόστιμο και νηστίσιμο.
*Πουαντερί με τόσες συνταγές που βλέπουμε δεν θα ξέρουμε τι να πρωτοκάνουμε !
* Big mama ελπίζω να το έφτιαξες και να έδωσες και στην μαμά σου .
* Αστεράκι μην μιλάς για διαίτα, είναι πονεμένη ιστορία !!
* Painter όχι μόνο ένα κομματάκι , όσο θες και περαστικά !
* Dark Chef και εμείς οικογενειακώς αγαπάμε ότι γλυκάκι έχει μήλο.
* Ελεν η συνταγή είναι παλιά και σίγουρη !!
* Δημιουργία ελπίζω να το φτιάξεις και να σου αρέσει.

Καλή εβδομάδα σε όλους !

Unknown είπε...

AN DE VALW KONIAK K MOSXOKARYDO THA PETYXEI?

EYH είπε...

Η ποσότητα αυτών των 2 υλικών είναι περισσότερο για αρωματικούς λόγους.
Μπορείς να τα παραλείψεις χωρίς να επηρεαστεί το αποτέλεσμα της συνταγής.
Αν θελεις εναλλακτικά χρησιμοποίησε 2 κουταλιες της σούπας επιπλέον χυμό πορτοκαλιού...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...