Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΕΥΚΟΛΟ ΤΙΡΑΜΙΣΟΥ


Λόγω της εορτής του Θανούλη μου, σας κερνάω ένα απο τα πιο αγαπημένα μου γλυκά, το τιραμισού, έτσι για να σας ανεβάσω!!! (απο το όνομά του που σημαίνει: ανέβασέ με).
Είναι όπως προείπα πανεύκολο και μας αρέσει ιδιαίτερα το συγκεκριμένο, μιας και δεν περιέχει ωμά αυγά.
Δοκιμάστε το κι εσείς!!!!

Τα υλικά του είναι:

1 πακέτο σαβαγιάρ (περίπου 400 γραμ.)
500 γραμ. τυρί μασκαρπόνε
1 κρέμα γάλακτος 200 γραμ.
1 κούπα ζάχαρη άχνη
2 καπάκια baileys

Για το σιρόπι:
1 κούπα γάλα χλιαρό
1 1/2 κουταλιά σούπας ζάχαρη
1 κουταλιά σούπας στιγμιαίο καφέ
2 καπάκια baileys

κακάο για το πασπάλισμα


Για να φτιάξουμε την κρέμα του τιραμισού, χτυπάμε στο μίξερ την κρέμα γάλακτος μαζί με την ζάχαρη άχνη.
Όταν σφίξει, προσθέτουμε το μασκαρπόνε και το baileys και συνεχίζουμε το ανακάτεμα έως ότου ενωθούν τα υλικά μας.

Για το σιρόπι, ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί.

Σε ένα πυρέξ ή σε ένα τετράγωνο ταψάκι (28Χ28), στρώνουμε μία στρώση απο μπισκότα, τα οποία έχουμε βουτήξει για λίγα δευτερόλεπτα στο σιρόπι. Δεν τ' αφήνουμε για πολύ ώρα γιατί διαλύονται.
Τα καλύπτουμε με την μισή κρέμα, απλώνοντας καλά να πάει παντού.
Πασπαλίζουμε με λίγο κακάο.

Συνεχίζουμε την ίδια διαδικασία, για ακόμη μία φορά. Ξανά μπισκότα περασμένα απο το σιρόπι και την υπόλοιπη κρέμα
Το αφήνουμε στο ψυγείο τουλάχιστον για 2 ώρες. Πριν το σερβίρουμε το πασπαλίζουμε με κακάο και μετά το τσακίζουμε.........
Καλή επιτυχία!!!!!




Share

7 σχόλια:

Μαίρη είπε...

Όντως πολύ εύκολη η συνταγή σου. Το τιραμισού είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά.

paraxeno pirouni είπε...

Αγαπημένο κι από μένα το τιραμισού, πολύ ωραίο κι αυτό το γαλακτερό σιρόπι που κάνεις!
Να τον χαίρεσαι τον εορτάζοντα, τις καλύτερες ευχές μου!

Thalassenia είπε...

Χρόνια Πολλά στον Θανούλη σου.
Από τα αγαπημένα γλυκάκια το τιραμισού.
Θα πάρω την συνταγή σου γιατί αυτή που έχω είναι λίγο υδαρή.

Φιλιά θαλασσένια.

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ είπε...

Να τον χαιρόσαστε τον Θανασάκη σας!!
θα κρατήσω και εγώ την συνταγή !!

rafa.girl είπε...

katapliktiko gliko to tiramisou to latrevo kai i sintagi sas ine pragmatika efkoli!!!!!!
stis 24 ine ta gene8lia m kai tha to ftiaxo kai ego.... <3

ΜαριαLovesCooking είπε...

Μπράβο!Υπεροχο το γλυκό σου!Το εκανα χθες κ μαλιστα ειναι η 1η φορά στη ζωή μου που φτιαχνω γλυκο,αλλα δυστυχώς η κρέμα μου βγήκε λιγο νερουλη όσο κ να τη χτυπουσα ,Αν κ ακολουθησα τα βήματα+δοσολογιες ακριβως!Χρησιμοποίησα κρέμα γάλακτος 35% λιπαρα.Μηπως φταίει αυτο ή τι μπορεί να φταιει? Γιατι κατα τ'αλλα έγινε τρομερό!κ παλι μπράβο σου!Μαρια-Θεσ/νικη

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Μαρία.
Μερικές φορές με τις κρέμες γάλακτος γίνεται αυτό.
Πρέπει να είναι πολύ παγωμένη και να μην χτυπηθεί υπερβολικά διότι κόβει αντι να πήζει.
Για καλυτερο αποτέλεσμα εγώ προτιμώ την φυτική (Κρετορε) η οποία ειναι πολυ ευκολη στο χτύπημα και δεν αποτυγχάνει ποτέ στο να γίνει σαντιγυ.
Ελπιζω να σε βοηθησα και να μου πεις όταν το ξανακάνεις.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...