Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΛΑΔΕΡΑ


Καλημέρα, καλή εβδομάδα!!
Σήμερα έχουμε συνταγή για κάτι απλό, που σίγουρα οι περισσότεροι ξέρουμε να μαγειρεύουμε. Ύστερα όμως απο αίτημα κάποιας-ου αναγνώστριας-η του blog μας, ανεβάζω τα φασολάκια, για όσους είναι νέοι στην κουζίνα....
Εύχομαι καλή επιτυχία!!

Για την παρασκευή τους χρειαζόμαστε:

1 kg φασολάκια φρέσκα ή κατεψυγμένα
2-3 πατάτες κομμένες σε χοντρά κομμάτια
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1/2 συσκευασία χυμό ντομάτας
1 κουταλιά σούπας πελτέ ντομάτας
μαϊντανό μπόλικο
λίγο ξερό δυόσμο
ελάχιστο σκόρδο (προαιρετικά)
λίγη ζάχαρη
αλατοπίπερο
3/4 φλυτζανιού τσαγιού ελαιόλαδο

Πλένουμε καλά τα φασολάκια και τα καθαρίζουμε εξωτερικά, είτε με το ειδικό gadgetάκι είτε με ένα μαχαίρι απο τις ίνες του. Αν χρησιμοποιήσουμε κατεψυγμένα, είναι έτοιμα.
Βάζουμε το λάδι σε κατσαρόλα να ζεστάνει, ρίχνουμε το κρεμμύδι και λίγο σκόρδο. Αφήνουμε ελάχιστα να σωταριστούν και προσθέτουμε τις πατάτες και τα φασολάκια.
Τα ανακατεύουμε ελαφρά, ώστε να μαραθούν λίγο και προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά.
Ανακατεύουμε καλά, προσθέτουμε νερό (περίπου 1,5 ποτήρι) και σιγοβράζουμε με σκεπασμένη κατσαρόλα, μέχρι να μαλακώσουν και να μείνουν με το λαδάκι τους.

- Κατά την διάρκεια μαγειρέματος, προσέχουμε το νερό. Αν χρειαστεί, προσθέτουμε ζεστό νεράκι τόσο ώστε να μείνει στο τέλος το φαγητό μας με λίγο ζουμάκι για να βουτάμε το ψωμί μας.
- Ο χρόνος μαγειρέματος, εξαρτάται καθαρά απο το πόσο τρυφερά είναι τα φασολάκια μας. Τα φρέσκα είναι πιο τρυφερά και πιο νόστιμα απο τα κατεψυγμένα.
- Μπορούμε να προσθέσουμε 2-3 κολοκυθάκια κομμένα σε χοντρές ροδέλες.
Καλή επιτυχία!!



Share

26 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Ωραιότατο φαγάκι, μαζί με τυρί φέτα και ψωμάκι ζυμωτό ..... μούρλιααααααααααα

Καλή εβδομάδα

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Αστεράκι μου, καλημέρα. Ξέχασες το κρασάκι..... Είναι δυνατόν; χιχιχιχι
Φιλάκια πολλά :))

a pink dreamer είπε...

θα το μαγειρεψω απο σημερα για το αυριανο μεσημεριανο μας!το πεθυμησα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

:-)
Αύριο τα είχα προγραμματίσαι

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

έχουν μείνει ακόμη λίγα στον καταψύκτη, καιρός να αδειάζει και να περιμένει τη νέα σοδειά, τέλειο φαγάκι, μαμαδίστικο

( fortounata) είπε...

μου αρέσουν πολύ τα φασολάκια,αλλά σήμερα μαγείρεψα αρακά,από βδομάδα.φιλια

Pansofix είπε...

τι συμπτωση και εμεις αυτο ειχαμε σημερα και σκεφτομουν καθως τα ετρωγα οτι αλλη γευση εντελως εχουν τα φρεσκα φασολακια, χαιρεσαι να τα τρως!!! καλη βδομαδα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Νομίζω δεν υπάρχει καμία σύγκριση ανάμεσα σε φρέσκα και κατεψυγμένα φασολάκια!
Τέλειο φαγάκι Εύη, αυτό ετοιμάζομαι να φτιάξω αύριο, τώρα να δω με τι άλλο θα το συνοδεύσω, γιατί σκέτο λαδερό τα κακομαθημένα μου δεν τρώνε, θα μου λένε πάλι ότι ... τους αφήνω νηστικούς:P
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Έκανα μεγέθυνση στη φωτό και είδα ότι είχες "αϊσέκαντιν φασολάκια", ή, όπως τα λέτε εσείς "εντώ στο Ελλάντα", πλατιά.
Τα πλατιά,όσες φορές τα δοκίμασα, είχαν ίνες, όσο βαθειά και αν τα καθάριζα.
Τελευταία προτιμώ στρογγυλά extra fine, που είναι τα ακριβότερα, αλλά τουλάχιστον δεν βγάζουν ίνες.
Η φέτα και το φρέσκο ψωμάκι είναι κουστούμι με τέτοια (όλα) τα λαδερά.
Με φώτισες για αύριο.
Καλό βράδυ

mpety είπε...

ευη μου αυτο φαγαμαι και εμεις σημερα!!!!! Τελειο φαγητο και οταν συνοδευεται και απο φετα γινεται ακομα καλυτερο.φιλια καλο βραδυ!!!!!!!!!

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Χριστός Ανέστη !

Καλό σπιτικό φαγάκι :-)


ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ

Athina(Sugar Buzz) είπε...

Όντως Εύη, εγώ μπορεί να μαγειρεύω άλλα φαγητά, αλλά φασολάκια δεν έχω φτιάξει ποτέ μου!(τα φτιάχνει η μαμά , γι'αυτό!!)
Καλή εβδομάδα!

elena porcupine είπε...

Το καλύτερο λαδερό ever!!!Α ρε Ελλαδάρα με τα φαγητά σου!!!

ellxrys είπε...

Το καλυτερό μου το καλοκαίρι , ένα πιάτο φασολάκια με μπόλικο τυράκι και φρέσκο ψωμί !!!

cummulus είπε...

Λαδερά; Έπεσε νηστεία και δεν το ξέρω, ή η απουσία κρέατος οφείλεται σ΄αυτούς που έστειλε το ΔΝΤ;

Αλεξάνδρα είπε...

Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε αυτό το φαγάκι;;;;;

Μούρλια!!!

Unknown είπε...

Φίλη ΕΥΗ ,
Δεν μας ξεκαθάρισες εαν τα Φασόλια είναι Τσαουλιά η Μπαρμπούνια ωστε να προγραμματίσω την όρεξή μου :) χεχεχε..
Τήν Καλημέρα μου!!

mia maria είπε...

Ευάκι εμάς αυτά τα φαγητά είναι τα αγαπημένα μας! Ένα λαδερό και φετούλα, το καλύτερο!

Maria B. είπε...

με ψωμάκι φρέσκο και φετούλα είναι τρέλλα!!! καλοφάγωτο Ευάκι μου το φαγάκι σου !!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@ Α pink dreamer, αυτά τα φαγάκια όλο κάνουμε πως τα βαριόμαστε αλλά πάντα τα αναζητάμε!!!
Φιλάκια :))
------------------------------------

@Φύρδην-Μίγδην, ελπίζω να σου πέτυχαν και να τα απολαύσατε....
Φιλάκια πολλά :))
-----------------------------------

@Γαστεροπληξούλα μου ποσο τυχερή είσαι που έχεις τον καταψύκτη σου και έχεις μέσα τις προμήθειές σου!!
Εγώ τέτοια ατυχία, μία φορά πήγα να πάρω, τον πλήρωσα και περίμενα 1 μήνα να έρθει απο τα εξωτερικά... Είδα και απόειδα και στο τέλος την ακύρωσα την παραγγελία...
Αμα είσαι καντέμης παιδί μου...:Ρ
Φιλάκια πολλά :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Fortunata μου, όλα τα λαδερά μαζί με τυράκι είναι τέλεια.... Εμένα λίγο στον αρακά μου κάνουν νερά.....
Φιλιά :))
------------------------------------

@Πανσοφίξ μου, τα φρέσκα πραγματι έχουν άλλη γέυση, λιώνουν στο στόμα και φυσικά μαζί με φρεσκια ντομάτα!!
Τελικά, όταν ανέβαζα την συνταγή δεν περίμενα ότι θα είχαμε τόσοι πολύ την ίδια ιδέα για φαγητό...χιχιχιχι
Φιλιά :))
---------------------------------

@Αχ βρε Ελενάκι μου τι τραβάμε, με τους άντρες μας!! Καλά τόσα που τους φτιάχνεις σου λένε ότι είναι και νηστικοί; χιχιχιχι
Τους έχουμε κακομάθει... Τώρα πρέπει να προσαρμοστούμε στην λιτότητα :Ρ
Φιλάκια πολλά :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Δύσπιστε φίλε, τα αϊσέκαντιν δεν τα έχω ξανακούσει....
Εμείς στο Ελλάντα τα λέμε εκτός απο πλατιά και μπαρμπούνια...:Ρ
Κι εμένα δεν μου πολυαρέσουν τα πλατιά αλλά έλα που τα θέλει ο Θάνος... εγώ προτιμώ τα τσαουλιά.
Χαίρομαι που πήρες τα φώτα μου χιχιχι
Φιλιά στην αγαπημένη Σαλονίκη :))
-----------------------------------

@Μπετούλα μου τελικά σήμερα, πολύ φασολάκι έπεσε....χιχιχιχι
Που χάθηκες εσύ βρε ψυχή;
Φιλάκια πολλά :))
--------------------------------

@Φως ιλαρόν, Αληθώς ο Κύριος.
Σπιτικό μαμαδίστικο φαγάκι.
Κόπιασε.....
Καλή συνέχεια :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Εσύ φιλενάδα Αθηνά, άσε τα φασολάκια στην μανούλα και συνέχισε να κερνάς τα γλυκάκια σου που μας πεθαίνουν.........
Φιλάκια :))
----------------------------------

@Ελλαδάρα porcupine....
Λαδερά με το άγιο λαδάκι μας, τυράκι φετούλα, ζυμωτό ψωμάκι τι άλλο θέλουμε;
Eμένα αγαπημένο λαδερό τώρα που καλοκαιριάζει είναι τα γεμιστά!!
Φιλιά :))
--------------------------------

@Χρύσα μου, τα καλοκαίρια είναι μόνο για λαδερά και κρέατα και ψάρια στη σχάρα...
Ετσι τα έχω συνδιάσει :))
Φιλάκια :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Cummulus, φίλε μου, σου είπε κανείς ότι με την λιτότητα που μας επέβαλαν αυτοί όλοι οι καλοί κύριοι..... μπορείς να αγοράσεις λαχανικά; Τώρα πια καταργέιται η νηστεία, θα τρώμε μόνο κρέας :Ρ Είναι πιο οικονομικό απο τα ζαρζαβατικά..........
Φιλάκια στη Σαλονίκη και στην Ολγα :))
---------------------------------

@Αλεξ μου κανείς, κανείς....
Φιλάκια πολλά :))
---------------------------------

@Φίλε μου Πειραιώτη αν αυτό επιρεάζει την όρεξή σου να σου πω... είναι αϊσέκαντιν φασολάκια κατά τον Δύσπιστο (δεν σε βρίζω, μην ανησυχείς..... :Ρ)
Ελπίζω να βοήθησα, χιχιχιχιχι
Την καλησπέρα μου :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Μεγαλομαμά,
@Μαράκι,
κοπιάστε για μεριδούλα και φρέσκο ψωμάκι.... Μπυρίτσα ή κρασάκι;
Φιλάκια πολλά :))

Ανώνυμος είπε...

Με μπολικη φετουλα είναι φανταστικό φαγητο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...