Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΜΕ ΚΙΜΑ


Θα σας κάνω μακαρόνια με κιμά, για να φάτε....(γεια σου Σάκη!!!).
Όλοι, πάνω κάτω, φτιάχνουμε την ίδια συνταγή για μακαρόνια με κιμά.... Ετσι στην ανάρτηση δεν θα αναφέρω ποσότητες αλλά μόνο τα υλικά και ο καθένας θα τα προσαρμόσει ανάλογα με τα γούστα του.

Τα υλικά που χρειαζόμαστε:

1 πακέτο μακαρόνια
500 γραμ. κιμά μοσχαρίσιο ή και ανάμεικτο
κρεμμύδι
σκόρδο
ελαιόλαδο
κρασί κόκκινο
μανιτάρια ψιλοκομμένα
καρότο ψιλοκομμένο
ντομάτες φρέσκιες ή αποφλοιωμένες σε κονσέρβα
μαϊντανό
βασιλικό
διάφορα μπαχαρικά: κανέλα, γαρύφαλο, μπαχάρι, μοσχοκάρυδο,πάπρικα
αλατοπίπερο
τυρί για τρίψιμο

Για τη σάλτσα:
Σε μια κατσαρόλα ζεματάμε τον κιμά με ελάχιστο νεράκι. Προσθέτουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο, σβήνουμε με το κρασί και προσθέτουμε και όλα τα υπόλοιπα υλικά και λίγο νεράκι για να βράσει.
Χαμηλώνουμε τη φωτιά και αφήνουμε να βράσει ο κιμάς και να χυλώσει η σαλτσούλα του.
Στο μεταξύ βράζουμε τα μακαρόνια μας, σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου. Σουρώνουμε και τα τσιγαρίζουμε με λίγο ελαιόλαδο.
Σερβίρουμε σε μια πιατέλα, περιχύνοντας τα μακαρόνια με τον κιμά και με μπόλικο τριμμένο τυράκι απο πάνω....
Απαραίτητο συνοδευτικό μπυρίτσα ή κρασάκι, που θα έλεγε και μια γαστερ...... ψυχούλα!
Καλή επιτυχία!!!!!!!



Share

11 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥ είπε...

Από τα αγαπημένα μου φαγητά,και από τα λίγα που μπορώ να φτιάξω μόνος μου.Εγώ πάντως στον κιμά δεν βάζω ούτε κανέλα ούτε μπαχάρι.Προτιμώ να είναι πιο ελαφρύς.Γούστα είναι αυτά.Το καρότο όμως Ευάκι είναι ότι πρέπει στον κιμά.

γαστεροπλήξ είπε...

αμάν με πηρανε χαμπάρι και με κράζουν!!!!
έλα βάλε ένα ποτηράκ... έ πιατάκι ήθελα να πω, και μετά στα κρυφά
(μη μας πάρουν χαμπάρι, βάλε και μπυρίτσα, μη το πεις όμως, στους ανώνυμους αλκολικούς θα με τρέχουν τη γυναίκα και έχω πολλά να τελειώσω!!!)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Το σημερινό μας φαγάκι!!
Και σε ποιον δεν αρεσει??
Μανιταράκια να σου πω την αλήθεια δεν βάζω, αλλά από μπαχαρικά... άλλο τίποτε! Τούρμπο!
Φιλιά!

Lila Xagorari είπε...

Θα το πάρω κι εγώ το πιατάκι μου αλλά και το ποτηράκι μου, δεν το συζητάω!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Από τα πρώτα πιάτα που έμαθα να κάνω και εξακολουθεί να είναι στις πρώτες επιλογές μας, για γρήγορο φαγητό (και νόστιμο).
Εγώ αποφεύγω τα διάφορα μπαχαρικά στα μακαρόνια (κακή εμπειρία με κανέλα και γαρύφαλο, στο σπίτι συμφοιτήτριας, στο Κιάτο).
Πολλούς χαιρετισμούς από την Θεσσαλονίκη μας/σας....

mia maria είπε...

Τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται! Και εγώ το ίδιο φαγητό είχα σήμερα! Χωρίς μανιτάρια και εγώ και εδώ που τα λέμε δεν ξέρω γιατί αφού μας αρέσουν!
Πήρα βραβείο και το βραβείο μου είναι και δικό σου!

oreksinaxeis είπε...

All time classic! ;))

Ελευθερία είπε...

κανονιστε να μεινει λιγο και για μενα. μακαρονια και να μην παρω???? οσο για τα μανιταρια μπορουν καλλιστα να αντικαταστισουν τον κιμα. το εχουμε δοκιμασει σε περιοδους νηστειας και μειναμε αφωνοι απο το αποτελεσμα.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Δημήτρη, χαίρομαι που μπορέις και μαγειρεύεις....
Οσο για τα μπαχαρικά, ούτε και εγώ βάζω μεγάλες ποσότητες, οπότε γίνονται ελαφριά!!! Ξέρεις τώρα, ευαισθησίες.....
--------------------------------------

@Γαστεροπληξούλα μου, ποιος σε κράζει, να τον μαλώσω....
Πάντως δεν φταίω εγώ αν καρφώνεσαι μόνη σου...χιχιχιχι
Ασε όσο για τους ΑΑ μεγαλώνει η παρέα, θα πάμε όλοι μαζί...
Φιλιά :)))
-----------------------------------

@Ελενά μου,κανονισμένα τα είχαμε ε;
Εγω μπαχαρικά βάζω αλλά απο λίγο, έτσι για άρωμα. Τώρα απο τα άλλα μια βάζω και μια όχι ανάλογα τα υλικά που υπάρχουν....
Φιλάκια :)))
------------------------------------
@Λίλα, έλα και εσύ στην ομάδα των ΑΑ!!! Μας έχω εντοπίσει και μεγαλώνει η λίστα χιχιχιχιι

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Φίλε Δύσπιστε, φιλιά στην Θεσσαλονίκη μας!!!
Τα μπαχαρικά όταν τα χρησιμοποιούμε με μέτρο είναι ωφέλιμα και προσθέτουν και νοστιμιά.... Οταν γίνονται καταχρήσεις, έχουμε αρνητικά αποτελέσματα. Φυσικά είναι και θέμα προσωπικού γούστου!!!!
--------------------------------------

@Μεγαλομαμά μου, σ' ευχαριστώ για το δωράκι σου!!!
Είπαμε εβδομάδα ζυμαρικών σήμερα!!!
Τα μανιτάρια του δίνουν έξτρα νοστιμιά, δοκίμασέ τα...
Φιλιά :))))
------------------------------------

@Πανδώρα μου, που χάθηκες; Ελα για μακαρονάκια και μπυρίτσα να τα πούμε...
ΦΙλιά :)))
------------------------------------

@Ελευθερία μου εσένα δεν θα κεράσω;
Οσο για τα μανιτάρια είναι το κάτι άλλο... Ειδικά σε νηστεία, μας λύνουν τα χέρια!!! Σε παστίτσιο, μουσακά, ντολμαδάκια και γιουβέτσι και άλλα πολλά!!! Ορεξη να υπάρχει..

Δημιουργία είπε...

Βλεπω ολοι τιμουμε τα μακαρονια και σε πολλες εκτελεσεις.Εγω σημερα τους τα εφτιαξα με σαλτσα φρεσκιας ντοματας.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...