Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

ΚΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ


Μπορεί να έχουμε μπει στην νηστεία των Χριστουγέννων, αλλά ν' αγιάσουμε αποκλείεται!!! Τι εννοώ; Ιδού, η φίλη Χρύσα, ξαναχτυπά!!!!
Κεκάκι πεντανόστιμο με άρωμα, γεύση και περιεχόμενο πορτοκαλιού. Την συνταγή την βρήκε στο chocosplash.gr και με κάποιες αλλαγές μας παρουσιάζει το τελικό αποτέλεσμα.
Την συνταγή πρόλαβα και την δοκίμασα...άλλο που δεν ήθελα..... και είναι καταπληκτική.
Δοκιμάστε την και εσείς!!!!

Για την παρασκευή του χρειαζόμαστε:

1 φαρίνα
2 1/2 φλυτζάνια τσαγιού ζάχαρη
1 φλυτζάνι τσαγιού σπορέλαιο
2 πορτοκάλια
3 αυγά
3-5 κουταλιές σούπας κακάο (ανάλογα με το πόσο σοκολατένιο θέλετε να γίνει)
1/2 φλυτζάνι γάλα

Γλάσο
150 γρ. κουβερτούρα
130 γρ. γάλα εβαπορέ
1 κουταλιά σούπας βούτυρο

Πλένουμε πρώτα καλά τα πορτοκάλια και τα βράζουμε για 30-40', κατόπιν τα κόβουμε , αφαιρούμε τα κουκούτσια και τα πολτοποιούμε στο μπλέντερ (ολόκληρα).
Χτυπάμε το σπορέλαιο με την ζάχαρη και προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά.
Στην συνέχεια, βάζουμε το αλεύρι, το κακάο και εναλλάξ το γάλα με τον πολτό του πορτοκαλιού.
Βάζουμε το μίγμα σε καλά βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα και το ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς, για 1 ώρα περίπου.

Ετοιμάζουμε το γλάσο βάζοντας όλα τα υλικά σε μπεν μαρί και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει καλά η σοκολάτα μας.
Οταν κρυώσει το κέικ το βγάζουμε από την φόρμα και το περιχύνουμε με το γλάσο.

- Στα κέικ μου, συνήθως βάζω σπορέλαιο και όχι βούτυρο. Μπορείτε όμως να το αντικαταστήσετε.
- Εγώ, στο κέικ της φωτο, έβαλα 3 γεμάτες κουταλιές της σούπας κακάο , αν το θέλετε πιο σοκολατένιο βάλτε περισσότερες.
Καλή επιτυχία!!!!!!!




Share

26 σχόλια:

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Λοιπόν, όπως προείπα, το έφτιαξα την Κυριακή που περίμενα φίλους για καφέ.
Το σπίτι όση ώρα ψηνόταν, μοσχοβολούσε και φυσικά όταν σερβιρίστηκε, το τσάκισαν, δεν έμεινε τίποτα, για... τρουφάκια...χιχιχιχιχι
Τα πορτοκάλια τα έβρασα 25 λεπτά περίπου και ήταν μια χαρά. Μόνο να προσέξετε στην αγορά των πορτοκαλιών να είναι φρέσκα και ζουμερά (όχι "παγωμένα" στο εσωτερικό τους) για να λιώσουν καλά στο μπλέντερ και να μην αφήσουν ίνες.
Να σαι καλά Χρύσα για την συνταγή που μας έστειλες!!!

MINIMARKET είπε...

Ερώτηση ίσος χαζή!!!Τα πορτοκάλια τα βράζουμε με τη φλούδα και τα λιώνουμε?

Chris007 είπε...

Πολύ ωραίο!

Thalassenia είπε...

Δε διαβάζω τίποτα. Το βουτάω όλο και φεύγω.
Εδώ δεν χωράνε ευγένειες.
Πρώτα θα το φάω με τα μάτια και μετά θα -κλέψω- τη συνταγή.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πορτοκάλι-σοκολάτα = συνδυασμός αχτύπητος!!
Και με ολόκληρα πορτοκάλια?? Ακόμα πιο αχτύπητος!
Κάνω copy-paste και φεύγω;-)
Φιλάκια!!

γαστεροπλήξ είπε...

μοσχοβολάει ο τόπος, τι παθαίνουμε με αυτές τις συνταγές, άντε μετά να αγιάσουμε!!!!!! σοκολατοπορτοκαλένια φιλιά

BIKY είπε...

super το κεκάκι

Καλό βράδυ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Διαβάζοντας μου ήρθε η γεύση του πορτοκαλιού γλυκού με επικάλυψη κουβερτούρας που παίρναμε παλιότερα από τον Τερκενλή ή τον Αγαπητό, κατά κόρον.
Τέλειος συνδυασμός.
Τυχεροί όσοι το δοκίμασαν.
Καλό βράδυ.

mia maria είπε...

Γιατί μου το κάνεις αυτό;;
Και έρχονται και γιορτές, πάει χαθήκαμε!

Asteri (Maria) είπε...

Όντως είναι πολύ νόστιμο κέικ :)
Έτσι το φτιάχνω κι εγώ απλά οι διαφορές μας είναι στο ότι βάζω βούτυρο και δεν βάζω κακάο μέσα στην ζύμη.
Την έχω αναρτήσει την συνταγή και στο blog που έχω με την Λίλα.
Φιλιά πολλά, καλημέρα

"ζαχαρούλα.." είπε...

και ναι.. Τετάρτη σήμερα..!!!

αυτό θα φτιάξω το απόγευμα!!!!!!!!!

φιλιάααααααααα.......

Penelope είπε...

Είναι εξαιρετικό.
Το φτιάχνω κι' εγώ με παρόμοιο τρόπο Εύη και δεν μένει ψίχουλο, στην κυριολεξία.
Να το δοκιμάσετε και στην νηστίσιμη εκδοχή του. Βγάζοντας τα αυγά και το γάλα και προσθέτοντας 1 κούπα μεγαλούτσικη τριμμένο αμύγδαλο, καρύδι ή φουντούκι, και ένα ποτηράκι ρούμι ή κονιάκ γίνεται επίσης νοστιμότατο.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Μαρκετούλα, sorry για το υποκοριστικό αλλά επειδή δεν γνωρίζω όνομα μου φαίνεται αστείο να συζητώ με ένα minimarket....xixixiixi
Καμια ερώτηση δεν είναι χαζή!!! Τα πορτοκάλια τα βράζουμε ολόκληρα με την φλούδα, αφου τα πλύνουμε και έτσι ακριβώς τα λιώνουμε!!!
Αν το φτιάξεις πες μας εντυπώσεις!!!
Φιλιά :))
--------------------------------------

@Chris μου εσύ ήσουν απο τους τυχερούς που δοκίμασαν, χαίρομαι που σου άρεσε :))))
--------------------------------------

@Τhalassenia, να πάρεις καλή μου, όποιο θες χαχαχαχαχα... Γι αυτό βάλαμε 2 για να έχουμε περίσσευμα!!
Μόνο εγώ θα κάνω πλιάτσικο;
Φιλάκια πολλά :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Ελενάκι, αχτύπητος συνδυασμός, αλλά εμείς το χτυπήσαμε κανονικότατα χιχιχι
Φτιάξτο και θα με θυμηθείς!!!
Φιλάκια :))
--------------------------------------

@Γαστεροπλήξ, τα φιλάκια σου κολλάνε χιχιχιχιχι
Μόνο να αγιάσουμε δεν μπορούμε απο τότε που φτιάξαμε ιντερνετική κουζίνα!! Κι ακόμη έιναι νωρίς... έρχονται και τα Χριστούγεννα :)))
------------------------------------

@Βικούλα μου, σ ευχαριστώ.
Πολλά φιλάκια :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Δύσπιστε φίλε μου, ο συνδυασμός αυτός πράγματι είναι απίθανος.
Τα ζαχαροπλαστεία αυτά τα επισκεπτόμασταν κι εμεις όταν ανεβαίναμε πάνω, αλλά τώρα για ευνόητους λόγους το αποφέυγουμε......
Φιλιά στη Σαλονίκη μας :))
--------------------------------------

@Μαγαλομαμά μου έχουμε καταστραφεί ήδη, ποιές γιορτές μου λες!!!! χιχιχιχι Φιλιά :))
------------------------------------

@Αστεράκι είναι πεντανόστιμο, πράγματι.
Στη συνταγή αναφέρουμε ότι αντί σπορέλαιο μπορούμε να βάλουμε βούτυρο. Είναι θέμα γευστικής προτίμησης.
Φιλάκια :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Καλώς την Ζαχαρούλα!! Που χάθηκες βρε ψυχούλα; (έκανα και ρίμα) χιχιχιχι
Να το φτιάξεις και να μας πεις εντυπώσεις οκ?
Φιλάκια πολλά :))
--------------------------------------

@Πηνελόπη μου, οι συμβουλές σου περί νηστίσιμης παραλλαγής θα εφαρμοστούν πάραυτα, μιας και βρισκόμαστε σε νηστίσιμη περίοδο!!
Μια διευκρίνηση... αν αφαιρέσουμε αυγα και γάλα, δεν χρειάζεται κάποιο χυμό, ίσως, μόνο το σφηνάκι κονιάκ;
Φιλιά :)))

Penelope είπε...

Εύη, ίσως λίγο χυμός πορτοκαλιού να χρειαστεί (αυτό προσωπικά το βλέπω λίγο με το μάτι στον χυλό μου) αν και τα βρασμένα πορτοκάλια που θα λιώσεις στο blender είναι αρκετά "υγρά" για το αποτέλεσμα. Και ένα καλό ποτηράκι (κρασιού) κονιάκ ή ρούμι (το μαύρο είναι πολύ ωραίο στην γεύση) κάνουν καλά την δουλειά τους ως υγρά. Επίσης και το λικέρ πορτοκάλι (για να μην ξεχαστώ) ή ροσόλι πορτοκάλι αν έχει κάποια/κάποιος είναι εξίσου ωραία.

Και λοιπόν;E allora? είπε...

τελειώστε πρώτα το γλυκό και μετά ξεκινήστε τη νηστεία ;))

Maria B. είπε...

Ευακι πολύ ωραία συνταγή για τα σοκολατόπληκτα τέκνα μου !!!
ευχαριστούμε !

φιλια

ELENI NEOPHYTOU είπε...

EVI MOY TO KEIK SOKOLATA ME PORTOKALIA TELIO TO EFTIAXA EXTES TO VRADI KAI DEN EMINE OUTE PSIXOYLO. ITHELA NA SE ROTISO MIPOS EXIS KAMIA LEMONOPITA .
EYXARISTO POLI
ELENI

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Πηνελόπη μου σ ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις, θα δοκιμαστεί και έτσι τώρα με την νηστεία....
Φιλάκια :)))
--------------------------------------

@Αllora μου, το κέικ έχει τελειώσει προ πολλού, ποιο άλλο άλλοθι να επικαλεστούμε; χιχιχιχιχι
Φιλάκια πολλά :)))
--------------------------------------

@Εμεις σας ευχαριστούμε αγαπητή μας Μαρία για τα καλά σας λόγια και για την επίσκεψή σας!!! :Ρ
Φιλάκια :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Ελένη, χαίρομαι που σας άρεσε το μοσχοβολιστό αυτό κεκάκι. Ετσι και εμεις με το που το φτιάξαμε εξαφανίστηκε το άτιμο!!!!
Τώρα για λεμονόπιτα, δεν έχω φτιάξει ακόμη κάποια γιατί οι δικοί μου ξινίζουν στα ξινούτσικα......
Μόνο cheesecake λεμονιού έχω συνταγή. Αν θές να σου την στείλω ή να την ανεβάσω στο blog.
Καλό βράδυ :))

MINIMARKET είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΗ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΟΥΛΑ. ΤΟ ΚΕΚΑΚΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ. ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΤΣΑΚΙΣΑΝ

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Μαρκετούλα λοιπόν, καταχωρήθηκε!!!!
Χαίρομαι πολύ που άρεσε το κεκάκι στα μικρά σου. Ξέρεις τα παιδιά ή που θα είναι βολικά και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις στο φαγητό, ή που θα είναι ακριβώς το αντίθετο........
Εμένα πάλι, γιατί τα περισσότερα παιδάκια του περίγυρού μου, ανήκουν στην 2η κατηγορία; Πίκρα μεγάλη.....
Φιλάκια :))))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εύη μου τι να σου πω.... το έφτιαξα....ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!

Επειδή δεν αγαπώ το κέικ σοκολάτα, δεν έβαλα κακάο. Κατά τα άλλα το έφτιαξα όπως ακριβώς έχεις τη συνταγή.
Με το γλάσσο κάνει εξαιρετική χρωματική αντίθεση, όσο για γευστική άλλο πράγμα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Φύρδην-Μίγδην, χαίρομαι πολύ που πέτυχε το κεκάκι σου και που σας άρεσε!! Πρεπει να είναι εξίσου νόστιμο και χωρίς σοκολάτα, επειδή είναι πολύ αρωματικό.
Εγώ το ξαναέφτιαξα και αυτη τη φορά έκανα και μερικά τρουφάκια... Δεν σου λέω τίποτα, εξαφανίστηκαν μέσα σε 2 μέρες!!!
Αυτή η Χρύσα θα μας πεθάνει με την συνταγούλα της.....χιχιχιχιχι
Φιλάκια :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...