Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΚΑ ΦΑΣΟΛΙΑ


Σαλάτα σας έχω για σήμερα!!! Αντε να μαζευτούμε λίγο γιατί με τα blogoσουλατσαρίσματα, έχουμε ξεφύγει!!
Σαλατούλα με όσπρια. Είναι αδικία, τα όσπρια να τα περιορίζουμε μόνο σε σούπες. Ειδικά τα μαυρομάτικα συνδιάζονται με πάρα πολλά λαχανικά και ντρέσινγκ. Εκμεταλλευόμενη, λοιπόν τα περισσεύματα και τα υπάρχοντα υλικά του ψυγείου μου, προέκυψε αυτή η σαλάτα. Δοκιμάστε την!!!

Για την παρασκευή της χρειαζόμαστε:

300 γραμ. μαυρομάτικα φασόλια
1 φύλλο δάφνης
ελαιόλαδο
ξίδι
αλατοπίπερο
κάπαρη
φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
ντομάτες ψιλοκομμένες
μαϊντανό ψιλοκομμένο
πιπεριά φλωρίνης ψητή ψιλοκομμένη
αγγουράκια τουρσί ψιλοκομμένα

Ποσότητες υλικών δεν αναφέρω, διότι σαλάτα είναι, προσθέτουμε-αφαιρούμε υλικά, ανάλογα με τα γούστα μας. Ακόμη και η ποσότητα των φασολιών μπορεί να αλλάξει, ανάλογα με τα άτομα που θα σερβιριστούν.

Πλένουμε καλά τα φασόλια σε σουρωτήρι κάτω απο την βρύση. Τα ρίχνουμε σε κατσαρόλα με αλατισμένο νερό. Μόλις πάρουν βράση, χαμηλώνουμε την θερμοκρασία, προσθέτουμε την δάφνη και αφήνουμε να σιγοβράσουν για 1 ώρα περίπου. Πρέπει να μαλακώσουν αλλά να μην λιώσουν.
Στραγγίζουμε τα φασόλια και τα ξεπλένουμε με κρύο νεράκι.
Σε μια σαλατιέρα, ρίχνουμε τα φασόλια και όλα τα υπόλοιπα υλικά. Ανακατεύουμε απαλά, να ενσωματωθούν όλα τα υλικά.
Βάζουμε τη σαλάτα στο ψυγείο για λίγη ώρα, ώστε να κρυώσει και να ενωθούν τα αρώματα και οι γεύσεις.
Τρώγεται άνετα και την επόμενη μέρα κρύα.
Μπορούμε να φάμε την σαλάτα αυτή, ως ένα κυρίως διαιτητικό πιάτο, αρκεί να περιορίσουμε την ποσότητα.
Καλή επιτυχία!!!!



Share

10 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Μία πολύ ωραία σαλάτα αλλά και όχι μόνο. Χορταστικότατη!

Maria B. είπε...

Εγω Ευη μου δεν τα πολύ συμπαθώ γιαυτό θα τυπώσω την σαλατούλα σου για την μαμα μου που τα φτιάχνει στον μπαμπα μου !!!
σαν ποιηματάκι μου φανηκε !!!!


καλό μεσημέρι

γαστεροπλήξ είπε...

μούρλια η σαλάτα, με αυτά τα φασόλια κι εγώ φτιάχνω πολλές σαλάτες, ιδιαίτερα τα αγαπά το έτερον ήμισυ, οπότε κι εγώ τα βάζω παντού!!!!!!!!!

mia maria είπε...

Ωραία η σαλατούλα και με αγγουράκια τουρσί δεν τα έχω φτιάξει!

Thalassenia είπε...

Διαβάζοντας τη συνταγή, διεγέρθησαν οι σιελογόνοι αδένες. Κοινώς μου τρέχανε τα ...
Τα μαυρομάτικα μου αρέσουν πολύ, θα την προσθέσω στη συλλογή μου και μου έβαλες ιδέα να σας δώσω και γω μία. Εν καιρώ.

oreksinaxeis είπε...

xaxa Κι εγώ μαυρομάτικα σαλάτα ανέβασα...
Τέλεια φαίνονται και τα δικά σου.Φιλιά

The Dark Chef είπε...

Καλημέρα σας! Τα μαυρομάτικα φασόλια είναι ιδανικά για σαλάτα. Με καλό νερό στο βράσιμο δεν θέλουν ούτε μούλιασμα. Μαζί με τα κρεμμυδάκια και το μαϊντανό, εγώ βάζω και λίγο άνηθο. Και επίσης ταιριάζουν πράσινες ελιές. Ντομάτα δεν βάζω...

elen είπε...

Μου αρέσουν τα μαυρομάτικα. Και εγώ αυτοσχεδιάζω φτιάχνοντας τέτοιες σαλατούλες με ότι ύπάρχει στο ψυγείο.
Καλή εβδομάδα:)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγώ που αντίθετα από την Μαρία μας τα συμπαθώ, θα τυπώσω την συνταγή και θα πάρω μαζί και την μερίδα μου!
Καλή βδομάδα Ευάκι!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Φιλαράκια μου καλά, συγνώμη που σας άφησα 3 μέρες με φασολοσαλάτα.... Ελπίζω να μην σας έπεσαν βαριά!!!
Μια ξαφνική αδιαθεσία με κράτησε λίγο παραπάνω στο κρεβάτι, αλλά όλα οκ... μάλλον....
Ευχαριστώ όλους για την επισκεψη και για τα σχόλια. Οσοι δεν τα έχουν δοκιμάσει, ας φτιάξουν και αυτή την παραλλαγή, θα ενθουσιαστούν!!!
Πολλά πολλά φιλιά σε όλους :)))
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...