Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

ΠΑΝΤΖΑΡΟΣΑΛΑΤΑ


Αγαπημένη σαλάτα - ορεκτικό, εύκολη και νοστιμότατη.
Την ξαναδοκιμάσαμε την τσικνοπέμπτη, απο τα χεράκια της μαμάς, την φωτογραφίσαμε και ιδού!!!
Πάμε να την φτιάξουμε;

Για την παρασκευή της χρειαζόμαστε:

1 kg παντζάρια (βολβοί) βρασμένα
1-2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες (προαιρετικά)
1/2 φλυτζάνι τσαγιού γιαούρτι στραγγιστό
1/2 φλυτζάνι τσαγιού μαγιονέζα
2 κουταλιές σούπας ξύδι
4 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
αλατοπίπερο
1/2 φλυτζάνι τσαγιού καρύδια ψιλοκομμένα

Κόβουμε τα παντζάρια σε μικρά κυβάκια. Μπορούμε επίσης, να τα τρίψουμε στον χοντρό τρίφτη για πιο απαλή υφή.
Τα αφήνουμε για λίγο σε ένα σουρωτήρι, να στραγγίξουν απο τα πολλά υγρά.
Σε μια σαλατιέρα, ρίχνουμε τα παντζάρια, τα καρύδια, το σκόρδο και λίγο αλατάκι και πιπεράκι.
Σε ένα μπολάκι ανακατεύουμε καλά τα υπόλοιπα υλικά, ώστε να ενσωματωθούν και περιχύνουμε τα παντζάρια.
Ανακατεύουμε απαλά.
Διατηρούμε την σαλάτα στο ψυγείο μέχρι την στιγμή που θα την σερβίρουμε.

- Μπορούμε για συντομία χρόνου να χρησιμοποιήσουμε έτοιμα βρασμένα παντζάρια, που βρίσκουμε στην αγορά. Στην περίπτωση αυτή, πριν ρίξουμε το ξύδι θα δοκιμάσουμε, επειδή αυτά στα συστατικά τους περιέχουν ξύδι.
- Μπορούμε στην σαλάτα να προσθέσουμε και ασπράδια βρασμένων αυγών.
Καλή επιτυχία!!!!!



Share

11 σχόλια:

Lila Xagorari είπε...

Μούρλια η παντζαροσαλάτα σου Εύη μου! Καλημέρα!

painter είπε...

Μπράβο βρε Εύη... και έχω κάτι παντζάρια στο ψυγείο και έλεγα πως να τα φτιάξω. Καλά που μου τη θύμισες.
Καλή σου μέρα!!!

ellxrys είπε...

Φανταστική σαλάτα την κάνω και εγώ συχνά !

dhmhtra είπε...

Και χρώμα και άρωμα και γεύση!
Μιά σαλάτα που όλοι την τρώνε και πάντα δεν είναι αρκετή!
Καλή αποκριά!

γαστεροπλήξ είπε...

το χρώμα με σκοτώνει!!!!!

mia maria είπε...

Τι ωραία εμφάνιση! Μπράβο στη μαμά!

cook είπε...

πολυαγαπημενη και νοστιμη!

Και λοιπόν;E allora? είπε...

δεν έχω δοκιμάσει ποτέ έτσι τα παντζάρια....αν βρω θα τη φτιάξω

καλο βράδυ
ΧΧΧ

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Λιλα μου, εμένα πιο πολύ με ξετρελλαίνει το χρώμα... και μετά την τσακίζουμε!!
Φιλιά :)))
---------------------------------------

@Χρύσα μου, με τόσες συνταγές που διαβάζουμε καθημερινά, ξεχνάμε τόσες και τόσες άλλες αγαπημένες... Τι να πρωτοφτιάξουμε πια!!!
Φιλάκια :))
-------------------------------------

@Χρυσουλίνι, εμένα παλαιότερα κάνανε νερά όταν την έβλεπαν... Τώρα της δίνουν και καταλαβαίνει!! Αγαπημένη σαλάτα για τους περισσότερους :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Δήμητρα, πράγματι, αυτή η σαλάτα ποτέ δεν είναι αρκετή, γι αυτό φροντίζουμε και φτιάχνουμε παραπάνω...χιχιχιχι
Καλή αποκριά :)))
-------------------------------------

@Γαστεροπληξούλα μου, και εσένα το χρώμα σε τρελλαίνει ε;
Είναι πράγματι ένα θαύμα!!!
Καλή αποκριά :))
--------------------------------------

@Μεγαλομαμά , όλα των μαμάδων είναι τέλεια.....
Ασε, μπήκε και η μαμά στο νόημα και θέλει διασημότητες χιχιχιχιχιχι
Φιλάκια πολλά :))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Κουκίτσα, ότι πρέπει για αυτές τις ημέρες, αφού συνοδεύει τα πάντα...
Φιλάκια :)))
----------------------------------------

@Allora μου, αν τα φας έτσι δεν θα σταματάς μετά....
Δοκίμασέ την οπωσδήποτε!!
Φιλάκια πολλά :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...