Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΜΕ ΣΑΛΤΣΑ ΤΟΝΟΥ


Προχθές, με τον φίλο Σταύρο ή Δύσπιστο κατά την blogoπαρέα, μοιραστήκαμε την ίδια επιθυμία για μακαρόνια με σάλτσα τόνου!!! Η διαφορά μας βρίσκεται στην αφορμή για την κατασκευή του πιάτου: εκείνος λόγω της συγκομιδής του βασιλικού του, ενώ εμείς λόγω πληθώρας κονσερβών τόνου και την απαραίτητη αξιοποίησή τους....... Οι διαφορές στην παρασκευή της σάλτσας είναι ελάχιστες και βρίσκονται στην χρήση μπαχαρικών.

Για την παρασκευή χρειαζόμαστε:

1 πακέτο μακαρόνια της αρεσκείας μας
1 κονσέρβα τόνου σε νερό
4-5 ντομάτες φρέσκιες τριμμένες στον τρίφτη ή 1 συσκευασία ψιλοκομμένες
1 κουταλιά σούπας πελτέ ντομάτας
ελαιόλαδο
λίγο κρασί κόκκινο
κρεμμύδι ψιλοκομμένο
σκόρδο ψιλοκομμένο
διάφορα μπαχαρικά: μοσχοκάρυδο, γαρύφαλο, μπαχάρι....
λίγη ζάχαρη
αλατοπίπερο
βασιλικό και μαϊντανό ψιλοκομμένα
λίγη waster sauce
τυρί τριμμένο για μακαρόνια

Ετοιμάζουμε τα μακαρόνια, σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.
Για την σάλτσα:
Σε μια κατσαρολίτσα, ρίχνουμε ελαιόλαδο και σωτάρουμε σε χαμηλή φωτιά το κρεμμύδι και το σκόρδο.
Προσθέτουμε τις ντομάτες, σβήνουμε με το κρασί και αφήνουμε να εξατμιστεί το αλκοόλ.
Στη συνέχεια, προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά και αφήνουμε την σάλτσα μας να βράσει, σε χαμηλή φωτιά για περίπου 20΄, ανακατεύοντας κατά διαστήματα. Αν χρειαστεί μπορεί και να προσθέσουμε λίγο νεράκι.
Μόλις η σάλτσα μας δέσει, την κατεβάζουμε απο την φωτιά και περιχύνουμε με αυτήν τα μακαρόνια με συνοδεία τυριού, απαραιτήτως.
Καλή επιτυχία!!!!



Share

14 σχόλια:

elen είπε...

Θα την τιμήσω τη μεταμεσονύκτια μακαρονάδα σου Ευάκι μου και ας μη καταδέχεσαι τα ξενόφερτα κρουασανάκια μου:Ρ :0)))
Την φτιάχνω συχνά μας αρέσει πολύ!!!
Πολλά φιλάκια!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Πράγματι η διαφορά μας είναι στα μπαχαρικά. Εμείς ποτέ δεν χρησιμοποιούμε γούστερ-σως. Προτιμώ να βάζω λίγο σκόρδο παραπάνω.
Βλέπω ότι αυτή τη σως την χρησιμοποιούν πολλοί και πολύ θα ήθελα να τη δοκιμάσω, ελέγχοντας τα συστατικά της. Τα ψιλά γράμματα με τα γυαλιά μου, πλέον.
Καλήμέρα από την ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη.

BIKY είπε...

Το φτιάχνω και εγώ αυτό το φαγάκι αλλά δεν βάζω σως

Πολλά φιλιά ! Καλή κυριακή

mia maria είπε...

Μας είναι αγαπημένη μακαρονάδα. Τη waster sauce σε τι ποσότητα τη βάζεις; Φαντάζομαι θα του πηγαίνει, θα αλλάζει λίγο τη γεύση της γλυκιάς σάλτσας.

γαστεροπλήξ είπε...

σε μια μακαρονάδα πως να αντισταθούμε!!! μας κακομαθαίνεις!!!

oreksinaxeis είπε...

Θα την έτρωγα με μεγάλη χαρά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εγώ πάλι αυτό το κάνω σαν..σαλάτα με κρύα μακαρονάκια συνήθως μικρά σε διάφορα σχήματα.

Unknown είπε...

Καλησπέρα , ΕΥΗ με βάζεις σε δίλλημα τώρα, μόλις φάγαμε γιουβέτσι, αλλά βλέποντας την μακαρονάδα θυμήθηκα το άσμα που λέει από την Κική και την Κοκό ποιαν να διαλέξω ? ;-)

Στα υπ'όψην...

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Τέλεια...
Τώρα έχουμε δύο συνταγές για σάλτσα τόνου!
ΕΥΗ μου, θα δοκιμάσουμε και τη δική σου με αυτή τη σως.
Για να μας τη δίνεις εσύ, πρέπει να πηγαίνει τέλεια με τον τόνο.

Φιλιά πολλά!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@Ελενάκι μου, όπως κατάλαβες όλες τις λιχουδιές τις φτιάχνω μεταμεσονυκτίως.... χαχαχαχα Το κακό είναι πως όταν είσαι ξύπνια τέτοιες ώρες πεινάς!!!!
Φιλάκια πολλά :))))
--------------------------------------

@Φίλε Δύσπιστε, τα γυαλιά σου ανα χείρας και για ψώνια γρήγορα.....
Οι γέυσεις αυτές είναι υποκειμενικές. Αλλοι τις προτιμούν και άλλοι τις αποφέυγουν... Εμείς πάλι έιμαστε στη μέση. Χρησιμοποιούμε απο όλα, αλλά σε μικρή ποσότητα.
Φιλιά στην όμορφη Σαλόνικά μας!!!
------------------------------------

@Βικάκυ μου, περί ορέξεως.... Και εγώ που βάζω, είναι τόσο λίγο ώστε να μην το καταλαβαίνουν και αρχίσουν και φωνάζουν οι μπαμπούλες!!! χιχιχιχι
Φιλάκια :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Μεγαλομαμά μου, η waster sause του ταιριάζει πολύ. Η ποσότητα είναι καθαρά υποκειμενική. Εγώ βάζω λίγη για να μην την καταλαβαίνουν, δοκιμάζεις και βλέπεις.
Φιλάκια :))
--------------------------------------

@Γαστεροπληξούλα, εγω σας κακομαθαίνω; χαχαχαχαχα Ποιος μιλάει!!
Το προφιτερόλ ακόμη το εχω στο στόμα μου......
Φιλάκια πολλά :)))
-----------------------------------

@Πανδώρα κόπιασε για μια μερίδα με μπόλικο κρασάκι!!!
Φιλάκια :))
------------------------------------

@Αχτίδα μου σαν σαλάτα εννοείς με τη σάλτσα; Εγώ φτιάχνω με μακαρονάκια σαλάτα αλλά χωρίς σάλτσα ντομάτας, απλά φρέσκια ντομάτα. Να σαι καλά :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

@ Πειραιώτη φίλε μου, πολύ ορεξάτο σε βρίσκω.... και τραγουδάκι!!!
Που το θυμήθηκες αυτό; χαχαχαχα
Να την δοκιμάσεις είναι πεντανόστιμη και δεν καταλαβαίνεις ότι τρώς ψάρι!!!
Καλή συνέχεια :)))
--------------------------------------

@Βασιλικούλα μου, όπως είπα η συνταγή βασικά είναι η ίδια. Απλά, όπως και στα περισσότερα φαγητά, τα μπαχαρικά και τα μυρωδικά διαφοροποιούνται ανάλογα με τα γούστα!!! Φτιάξτε την και απολαύστε την, βάση των δικών σας γευστικών προτιμήσεων. Και μην ξεχάσετε και κρασάκι......
Φιλάκια :)))))

ELENI NEOPHYTOU είπε...

AGAPITI EVI SIXARITIRIA GIA TO SITE POU EXETE KAI GIA TIS SINTAGES SAS. ITHELA NA SAS ROTISO EAS EXETE KAMIA SINTAGI POLITIKO REVANI ME KREMA . TO EIXAN KANI SE MIA TAVERNA KAI HTAN FANTASTIKO ZITISA TIN SINTAGI KAI MOY EIPAN DEN GINETE GIATI ITAN MONO GIA TO ESTIATORIO . EAN TIN EXETE ESIS MPORITE NA MOU TIN GRAPSETE EYXARISTO POLI FILAKIA

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Ελένη μου, πολίτικο ραβανί εννοείς με σιμιγδάλι ή με το παντεσπάνι;
Εγώ φτιάχνω εκμέκ με κρέμα και ξέρω και συνταγή με το παντεσπάνι.
Οτι θελεις πες μου :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...