Διατροφικό
σκάνδαλο τεραστίων διασάσεων λαμβάνει η υπόθεση με την απόσυρση των
προϊόντων σοκολάτας Mars και Snickers καθώς σύμφωνα με το Associated
Press, οι σοκολάτες αποσύρθηκαν από συνολικά 55 χώρες μεταξύ των οποίων
και στην Ελλάδα!
Αρχικά, η αμερικανική εταιρεία παρασκευής των συγκεκριμένων
προϊόντων ανακοίνωσε πως αποσύρει την Mars και την Snickers από την
αγορά της Γερμανίας και της Ολλανδίας, ωστόσο, όπως έγινε γνωστό η
απόσυρση αφορά σε συνολικά 55 χώρες, μεταξύ των οποίων την Ισπανία, την
Ιταλία, τη Βρετανία, το Βέλγιο, τη Γαλλία και την Ελλάδα.
Ο λόγος που οδήγησε την εταιρεία σε αυτή την απόφαση είναι το γεγονός
ότι βρέθηκε σε ένα προϊόν της κομμάτια πλαστικού και προκειμένου να
επηρεαστεί περαιτέρω η φήμη της και να προκληθούν προβλήματα στους
καταναλωτές, η Mars αποσύρει από την γερμανική αγορά όλα τα προϊόντα
Mars, Snickers, Milky Way Minis, Miniatures καθώς και ορισμένες
καραμέλες Celebrations των οποίων η ημερομηνία λήξης κυμαίνεται από τις
19 Ιουνίου 2016 έως τις 8 Ιανουαρίου 2017.
Η λίστα με τις χώρες από τις οποίες ανακαλούνται τα προϊόντα αυτά υπάρχει στην ιστοσελίδα της εταιρείας www.mars.de, ωστόσο, λόγω αυξημένης επισκεψιμότητας, ο ιστότοπος έχει «πέσει» την τελευταία ώρα.
Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά από το 1963, όταν
και άρχισε να λειτουργεί, που η εταιρεία Mars -η οποία απασχολεί
περισσότερα από 1.200 άτομα- αναγκάστηκε να ανακαλέσει κάποια από τα
προϊόντα της.
Σύμφωνα με την ενημέρωση: «H Mars Hellas ανακοινώνει την ΑΥΤΟΒΟΥΛΗ
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ορισμένων προϊόντων SNICKERS® και MARS® ύστερα από
μεμονωμένο περιστατικό εντοπισμού πλαστικής ύλης σε ένα από τα προϊόντα
συγκεκριμένης παρτίδας που παρήχθη στο εργοστάσιο της MARS στο Veghel
της Ολλανδίας.
Η προληπτική ανάκληση αφορά στα προϊόντα με τις ακόλουθες ημερομηνίες ανάλωσης κατά προτίμηση και τύπο συσκευασιών:
Οι
καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα
SNICKERS® ή/και MARS® καλούνται να μην το καταναλώσουν προς αποφυγή
επιπλοκών στην κατάποση.
Για περισσότερες πληροφορίες και σχετικά με τη διαδικασία
αντικατάστασης των εν λόγω προϊόντων οι καταναλωτές μπορούν να
επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 210 98 92 989 ή μέσω e-mail στο mars.hellas@effem.com
Η αρμόδια αρχή (ΕΦΕΤ) έχει ενημερωθεί νόμιμα, ενώ η Mars Hellas
βρίσκεται σε επικοινωνία με τους εμπορικούς της συνεργάτες για την
ταχεία και ομαλή υλοποίηση της διαδικασίας ανάκλησης προϊόντων.
Έχοντας ως βασικές αρχές την ΠΟΙΟΤΗΤΑ και την ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, η Mars
Hellas ζητεί συγγνώμη για την όποια αναστάτωση επιφέρει η εξέλιξη αυτή
και διαβεβαιώνει το καταναλωτικό κοινό ότι μεριμνά πάντοτε για την
άριστη ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων της».
πηγή
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου