Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ


Ημέρα απονομής βραβείων σήμερα. Η φίλη Γαστεροπλήξ μου χάρισε λοιπόν αυτό το βραβείο φαντασίας στη κουζίνα. Την ευχαριστώ πολύ, με τιμά ιδιαίτερα με την χειρονομία αυτή, μια ένδειξη φιλίας αν και δεν γνωριζόμαστε πολύ καιρό. Βέβαια πήρα και δεύτερο βραβείο απο την Elen και την ευχαριστώ και εκείνη πολύ για τη φιλία της και τις πολύτιμες συμβουλές της!!
Αποδεχόμενη το βραβείο αυτό, πρέπει να αναφέρω 5 λόγους για τους οποίους μ' αρέσει να δημιουργώ στη κουζίνα μου και όχι μόνο.
1) Απο μικρή είχα τρέλλα με το μαγείρεμα. Μάζευα ότι συνταγές έπεφταν στα χέρια μου μανιωδώς. Με αποτέλεσμα τώρα πια να μην ξέρω που να τις βάλω.....................
2) Όλα ξεκινούν, όπως είπε και η Γαστεροπλήξ, απο την αγάπη που έχω για την οικογένειά μου, τους φίλους. Μ' αρέσει να τους περιποιούμε, να τους βλέπω να απολαμβάνουν και εγώ να καμαρώνω.......
3) Μ' αρέσει να κάνω βόλτες στα blogs, να γνωρίζω φίλους με την ίδια "τρέλλα" μ' εμένα και να δοκιμάζω νέες συνταγές.
4) Είμαι gadgetομανής. Έχω γεμίσει τα συρτάρια και τα ντουλάπια με ότι πιο τρελλό κυκλοφορεί στην αγορά με αποτέλεσμα να χρειάζομαι καινούργιο σπίτι με μεγαλύτερη κουζίνα!!!!!!!!!
5) Με τη μαγειρική, όπως και οι περισσότεροι, ξεχνάω σκοτούρες και προβλήματα και πραγματικά ξεκουράζομαι. Το μόνο που με εκνευρίζει είναι η λάντζα μετά τη δημιουργία!!!!!! Πως το λύνουμε αυτό το πρόβλημα??????? :Ρ

Τώρα πρέπει να προτείνω 5 άλλους φίλους για το βραβείο αυτό.
1) Συγνώμη, αλλά το πρώτο θα το δώσω στο Θάνο, το έτερον ήμισυ που με βοηθάει και με στηρίζει σε ότι χρειαστώ και που χάρη σε εκείνον το Εύη μαγειρΕύη είναι ενεργό.
2) Στη φίλη μου την Elen, που είναι δίπλα μου σε ότι χρειαστώ ακόμη και μεταμεσονύκτιες ώρες.........
3) Στην aluor που είναι μια καινούργια φίλη η οποία όχι μόνο δημιουργεί στη κουζίνα αλλά σκαλίζει συνεχώς το blog της..... ;)
4)Την Βασιλική, που είναι μια καλή φίλη και μια μεγάλη αγκαλιά για όλους!!!!!!!!
5) Τον φίλο Cummulus, επειδή πραγματικά παλεύει μόνος του να κρατήσει το blog του, με τον υπέροχο γαϊδαράκο του, και ήταν ο πρώτος που με ενθάρυνε με τα σχόλιά του.



Share

11 σχόλια:

mia maria είπε...

Συγχαρητήρια γλυκιά Εύη! Συμφωνώ σε όλα, να είχαμε και κάποιον να μας πλένει τα πιάτα, τι καλά θα ήτανε!

cummulus είπε...

Koκκινίζω...

elen είπε...

Μπράβο Ευίτσα μου πάντα τέτοια!!!Σε ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου. Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια και από μένα Εύη μου και σε ευχαριστώ που σκέφτηκες να είμαι ένα από τα άτομα που δίνεις το βραβείο Φιλιά!!!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Εύη μου, κατ' αρχήν, συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
Οι συνταγές σου και η κουζίνα σου περιέχουν πραγματικά πολλή αγάπη, μεράκι και φαντασία.
Έτσι αποδεικνύεται πως ότι κάνουμε με αγάπη το κάνουμε καλά.
Επίσης, σ' ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου. Είναι πολύ συγκινητικό να ακούω καλά λόγια.
Και σε άλλα με υγεία και αγάπη Εύη μου γλυκειά! Φιλάκια...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολλά πολλά συγχαρητήρια Εύη μου!!
Πάντα να είσαι τόσο υπέροχα δημιουργική:))

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πάντα χαρούμενη να είσαι

λοιπόν πρέπει να βρούμε μια λύση για τα πιάτα, έχω μεγάλο πλυντήριο, όλη μέρα πλένω πιάτα κατσαρόλες, λεκάνες το πλυντήριο δουλεύει μέρα παρά μέρα και πάλι ένας χαμός επικρατει, μήπως τελικά να σταματήσουμε να μαγειρεύουμε;

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Ευχαριστώ τις φίλες και τους φίλους που με συγχάρηκαν και που μου προσφέρουν τη φιλία τους αν και λίγες μόνο μέρεs ενεργή blogομαγείρισσα!!!

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Κατσε γιατι αυτο το βραβείο αν μου το απένειμες σηκώνει παρεξήγηση......Δηλαδή τι υπονοείς ότι όλα αυτα που γραφουμε στο blog μας ειναι φαντασίες.....;
Ε αυτο δεν το περιμενα.....

Καλα μην στεναχωριέσαι πλάκα κάνω..
Ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι μολις βρώ που βρίσκονται όλα αυτα τα βραβεία να σου τα απονείμω όλα !!!!!!!!

cummulus είπε...

Δηλαδή, μπορώ να εμφανίσω το βραβείο στο μπλόγκ, και (πρέπει) να γράψω τους 5 λόγους;;

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Ναί την πάτησες.....φίλε μου Κώστα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...