Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

ΓΙΑΟΥΡΤΟΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ


Επειδή έχω μέρες να σας κεράσω γλυκάκι, σας προσφέρω σήμερα αυτό το γιαουρτοσοκολατένιο γλύκισμα. Είναι πολύ δροσερό και ξεχωριστό. Ιδανικό για αυτούς που αγαπούν τη λευκή σοκολάτα!!! Κοπιάστε......

Για την παρασκευή του θα χρειαστούμε:

3 κούπες μπισκότα πτι-μπερ τριμμένα
1/4 κούπας βούτυρο λιωμένο
300 γραμ. γιαούρτι χύμα
350 γραμ. σοκολάτα λευκή
400 γραμ. κρέμα γάλακτος
5 γραμ. ζελατίνα σε σκόνη
λίγα μπισκότα χοντροκομμένα
ζάχαρη άχνη

Σε ένα μπολ βάζουμε τα τριμμένα μπισκότα και προσθέτουμε το βούτυρο. Ανακατεύουμε καλά με τα χέρια ή με μια σπατουλίτσα, ώστε να βουτυρωθούν όλα τα μπισκότα.
Στρώνουμε σε μια φόρμα με κούμπωμα το μείγμα και πιέζουμε με τα χέρια μας πολύ καλά να καλύψει όλη την επιφάνεια. Ψήνουμε, σε προθερμασμένο φούρνο 180 βαθμών, για 10΄. Αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει.
Σε 1/2 φλυτζανάκι του καφέ ζεστό νερό, ανακατεύουμε τη ζελατίνα να λιώσει.
Χτυπάμε στον κάδο του μίξερ τη κρέμα γάλακτος, έως ότου πάρει παχύρευστη μορφή, σαν γιαούρτι.
Λιώνουμε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί. Κατεβάζουμε απο τη φωτιά, ανακατεύουμε καλά και προσθέτουμε το γιαούρτι. Απαλά ενσωματώνουμε τα 2 υλικά. Συνεχίζοντας το ανακάτεμα ρίχνουμε και τη ζελατίνα και τη κρέμα γάλακτος. Ανακατεύουμε πάντα απαλά, έτσι ώστε να παραμείνει το μείγμα μας αφράτο.
Αδειάζουμε το μείγμα πάνω στη βάση μπισκότου και στρώνουμε να πάει παντού.
Αφήνουμε στο ψυγείο τουλάχιστον για 3 ώρες, να πήξει καλά.
Ξεφορμάρουμε και στολίζουμε το γλυκό μας, με χοντροκομμένα μπισκότα και αχνίζουμε απο πάνω με ζάχαρη άχνη.
Καλή επιτυχία!!!!



Share

12 σχόλια:

Penelope είπε...

Εύη, μου άρεσε πολύ η ιδεά της άσπρης σοκολάτας με το γιαούρτι, αλλά λέω να την στολίσω με κάτι διαφορετικό αντί για τα μπισκότα, ίσως με τριμμένο φυστικάκι Αιγίνης ανακατεμένο με άχνη, θα δώσει ωραίο χρώμα! Σ' ευχαιστώ για την ιδέα. Την δροσιά του και την γλύκα του :-) να έχεις.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥ είπε...

Επειδή προσωπικά εγώ το έχω δοκιμάσει, σας λέω να το φτιάξετε και θα μείνετε εντυπωσιασμένοι.Η λευκή σοκολάτα με το γιαούρτι είναι απίστευτος συνδιασμός.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ενα λαχταριστό γιαουρτένιο cheese cake, εξαιρετική ιδέα Ευάκι!!!!
Είμαι από αυτούς που αγαπούν πολύ την λευκή σοκολάτα, πιστεύω ο συνδυασμός της με το γιαούρτι θα είναι σούπερ!!!

evi είπε...

Συνονόματη,χάρηκα που πέρασες από το blog μου,από ότι βλέπω είσαι ότι ακριβώς μου έλειπε...πρωτότυπες ιδέες για φαγητά και γλυκά.Θα σε παρακολουθώ και θα "δοκιμάζω" όσα μπορώ!

Νίκη είπε...

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜμμμμμμμμμ σημερα γλυκάκιιιιιιιιιι!! ΜΜΜΜμμμμμ

Truthseeker.Vasiliki είπε...

ΕΥΗ μου, από εμφάνιση σκίζει, πιστεύω κι από γεύση θα είναι υπέροχο και δροσερό καλοκαιρινό γλυκάκι!
Το γιαουρτάκι με τη λευκή σοκολάτα δένουν τέλεια.
Όσο για τη γαρνιτούρα από πάνω, ο καθένας ας βάλει ότι θέλει!
Φυστίκια, μπισκότα, τρούφα, καρύδα, ότι και να βάλουμε το σημαντικό είναι το κάτω! Χαχαχα!!!
Φιλάκιααα

oreksinaxeis είπε...

Giati mas ta kaneis auta vre kopelia??ax ax...kai den tin katexw katholou tin "zaxaroplastiki"..alla me deleases pali...

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Πηνελόπη μου καλωσόρισες!!! Στο στολισμό μπορέις να βάλεις ότι θες και ότι σου αρέσει. Εμένα οι δικοί μου έχουν ένα θέμα με τους ξηρούς καρπούς και έτσι περιορίζω τη χρήση τους... Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια :))

Δημήτρη καλό ε;;; ;))

Ελενα μου σε παροτρύνω να το δοκιμάσεις είναι απιστευτα καλός ο συνδυασμός. Ξέρεις εμείς δεν τρώμε και γλυκά..... Φιλάκια :))

Συνονόματη καλωσόρισες!!! Θα χαρώ πολύ να τα λέμε... Οτι θες και μπορώ να βοηθήσω, εδω ;) Φιλάκια

Μαμα πέρασε να σε κεράσω τι μόνο εσύ θα μας λιγώνεις..... :Ρ Φιλιά

Βασιλική μου έπιασες το νόημα του γλυκού αυτού.... χιχιχιχιχι Σε βρίσκω πολύ σωστή!!! Πράγματι η γαρνιτούρα είναι τελείως θέμα γούστου. Φιλάκια πολλά καλή μου φίλη :))

Πανδώρα, καλωσόρισες απο τα μπάνια σου.... ;) Κόπιασε να σε κεράσω και αν σου αρέσει σου υπόσχομαι να το φτιάξουμε μαζί... Φιλάκια :)))

mia maria είπε...

Πολύ νόστιμο φαίνεται! Δεν μου αρέσει και πολύ η άσπρη σοκολάτα, τη θεωρώ πολύ "παχιά", με το γιαούρτι θα πρέπει να είναι καλύτερα!

despoina είπε...

Μπράβο, Εύη. Τέλειο φαίνεται το γλυκάκι σου. Θα το τιμήσουμε αύριο κιόλας. Ας όψεται που δεν έχω λευκή σοκολάτα σπίτι. Φιλιά πολλά.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Μεγαλομαμά μου σε συνδυασμό με το γιαούρτι η λευκή σοκολάτα αποκτά απίστευτη γεύση... Φιλιά :)))

Δέσποινα, που χάθηκες εσύ;; Σου έβαλα απουσία... χααχαχαχα Να το φτιάξεις και περιμένω τα σχόλιά σου μετά. Πολλά πολλά φιλάκια :))))

Μυρτώ είπε...

καλησπέρα
είμαι νέα στην παρέα και θα ήθελα να σας ρωτήσω αν δεν έχω ζελατίνα σε σκόνη αλλα την αλλη της μορφή πώς μπορώ να την χρησιμοποιήσω??
σας ευχαριστώ πολύ και περιμένω την απάντηση σας!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...