Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΜUFFINS


Εύκολα, γρήγορα μαφινάκια, βασικά, με τα υλικά μιας ντοματοσαλάτας. Εχουν απίστευτη γεύση και τρώγοντάς τα νομίζεις ότι τρως vegeterian πιτσάκια. Δοκιμάστε τα!!!!

Για την παρασκευή τους χρειαζόμαστε:

3 ντομάτες μέτριες σε κυβάκια κομμένες
1 κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
1 πιπεριά πράσινη ψιλοκομμένη
λίγες ελίτσες ψιλοκομμένες (προαιρετικά)
3 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
2 κουταλιές σούπας γιαούρτι
1 αυγό
Φέτα τυρί (όσο θέλουμε)
1 κούπα αλεύρι Up
μαϊντανό, δυόσμο
αλατοπίπερο
μανιτάρια ψιλοκομμένα (προαιρετικά)


Βάζουμε όλα τα υλικά μέσα σε ένα μπολ, και τα ανακατεύουμε καλά. Προσέχουμε το αλάτι γιατί βάζουμε τυρί και ελιές που είναι αλμυρά.
Λαδώνουμε καλά με ένα πινελάκι τη μαφινιέρα μας και γεμίζουμε τις θηκούλες της.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 16ο βαθμούς στον αέρα και κάτω αντίσταση ή αν δεν έχει ο φούρνος σας στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις, μέχρι να πάρουν χρώμα (περίπου 40΄- 45΄).

Αφήνουμε να κρυώσουν λίγο, τα ξεφορμάρουμε και σερβίρουμε. Τρώγονται εξίσου ζεστά και κρύα.
Καλή επιτυχία!!!!



Share

14 σχόλια:

mia maria είπε...

Πολύ νόστιμα φαίνονται! Βγαίνουν εύκολα από το ταψί; Συνήθως έχω πρόβλημα.

mia maria είπε...

Σου έστειλα ένα mail.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Tέλεια τα σαλατομαφινάκια σου!!
Και σίγουρα τρώγονται ευχάριστα όλες τις ώρες:))

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Συνήθως κάθε φορά που η σύζυγος έχει συγκέντρωση τις φίλες της και πριν φύγω από το σπίτι, της φτιάχνω μαφινάκια γλυκά.
Αυτή τη φορά θα τις φτιάξω τα δικά σου που φαίνονται άριστα!!
Και το κυριώτερο θα "διαδώσω" πυ βρήκα την συνταγή!!
Ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι.
Καλό απόγευμα σε όλους.....

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Δύσπιστε φίλε μου, η σύζυγός σου είναι πολύ τυχερή που προσέχεις έτσι εκείνη και τις φίλες της. Είναι πράγματι πολύ νόστιμα. Τα αγαπημένα του γιού μου. Μπορείς να δοκιμάσεις και τα koλοκυθομαφινάκια που είναι εξίσου πεντανόστιμα. http://koukfamily-cook.blogspot.com/2009/05/blog-post_8900.html
Καλή επιτυχία!!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Μεγαλομαμά μου το πήρα το μέιλ σου και πρεπει να σου πω ότι δεν το κατάλαβα.......
Εγω έχω 3 φόρμες για μαφινς και οι 3 απο την ΙΚΕΑ Η πρώτη που είχα πάρει, κολλάει... Μετά αγόρασα 2 ακόμη αλλά φαίνεται ήταν νέα παρτίδα και τις άλλαξαν;;; Δεν κολλάνε καθόλου. Πάντως μπορείς να χρησιμοποιείς καραμελόχαρτα. Φιλιά :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Ελενά μου πράγματι τα σαλατομαφινάκια μου τρώγονται όλες τις ωρες και παντού.... Φιλιά :)))))

Ανώνυμος είπε...

Η δόση που περιγράφεις βγαίνει για 12 μάφινς ή παραπάνω?

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πω πω πόσο μου αρέσουν τέτοια μικροπράγματα, κάποτε όταν η εγγονή μου δεν πήγαινε ακόμα σχολείο και την είχα όλη μέρα έκαμνα συνέχεια τέτοια πράγματα ..τώρα πια ..επειδή μουθ αρέσουν αποφεύγω.Θα κρατήσω τη συνταγή.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πρωινό, βραδυνό, πεντανόστιμο, για κάθε ώρα και περίσταση!!!!!!τέλεια

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Τέλεια ιδέα για κάτι γρήγορο, εύκολο, υγιεινό και νόστιμο! Ειδικά για τα μικρά παιδιά που δεν τρώνε εύκολα τα λαχανικά. Αλλά και για τους μεγάλους είναι πειρασμός.
Και η άλλη με τα κολοκυθομαφινάκια είναι πολύ καλή.
Ωραία ιδέα για την παραλία, που θέλουμε κάτι να τσιμπάμε μετά το μπάνιο...

Καλά ο Δύσπιστος φίλος δεν παίζεται...

Να είσαι καλά Εύη μου.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Φίλε-η ανώνυμε, η δόση είναι για 12 μαφινς, αν δεις και τις φωτο είναι γεμισμένες οι υποδοχές σχεδόν μέχρι επάνω. Τώρα αν κάποιος προσθέσει πολλά παρεμφερή όπως ελιές, μανιτάρια, τυρί φέτα αρκετό.... μπορεί να βγουν και παραπάνω.

Να σαι καλά Αχτίδα που πέρασες απο την κουζίνα μου!!! Και εμένα μου αρέσουν αυτά τα "ψιλολόγια" αλλά ευτυχώς είναι άλλοι 2 που τα τρώνε + κάτι φίλοι που έρχονται οπότε... γλυτώνω.

Γαστεροπλήξ, είναι και μεταμεσονύκτια, παρείστικα για τις ώρες που καθόμαστε στο κομπιούτερ. χιχιχιχι Φιλιά :))

Βασιλική μου, χωρίς να θέλω να περιαυτολογίσω τα έχω πάει σε διάφορες εκδηλώσεις όπου προσφέρονταν μεζεδάκια και όλοι έλεγαν καλά λόγια και για τα 2 είδη μάφινς.
Οσο για το φίλο μας τον Δύσπιστο, είναι... too good to be true!!!!! xaaxaxa Πολλά φιλάκια :))))

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Καλημέρα σε όλη την παρέα.
Πήρα ήδη εκτυπώσεις και από τις δύο συνταγές και περιμένω την ευκαιρία.
Η κληρονομιά από γιαγιά και μαμά ήταν χειρόγραφες συνταγές που πολλές δεν είχαν εκτέλεση. Όλα ήταν στο νου τους.
Οι συνταγές αυτές φτιάχνονται με υγειινότερο τρόπο και με πιο μοντέρνα εργαλεία. Έτσι είναι πιο εύκολο να εντυπωσιάσεις τις "συγκεντρώσεις" όπου όλοι πέφτουν σαν καρτάλια στο χειροποίητο.
Τώρα έχω και χρόνο για τέτοια.
Καλή σας μέρα, όλη μέρα....

Σωτήρης είπε...

Αυτό φαίνεται πολύ εύκολο, νόστιμο, λογικό και γρήγορο. Τα είπα όλα. Θα το δοκιμάσω. Ευχαριστούμε.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...