Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

ΤΟΥΡΤΑ ΠΑΓΩΤΟ ΕΚΠΛΗΞΗ


Τώρα το καλοκαιράκι, θέλουμε δε θέλουμε τα παγωτά είναι Νο 1 στη ζωή μας. Εγώ επειδή τα απλά τα βαριέμαι, προσπαθώ να βρίσκω τρόπους να τα διαφοροποιώ. Ετσι σκέφτηκα αυτή τη τούρτα παγωτό, την οποία την έβγαλα σε τραπέζι και όλοι ξετρελλάθηκαν!!!

Για να την φτιάξουμε χρειαζόμαστε:

3 κούπες τριμμένα μπισκότα
1/4 κούπας βούτυρο λιωμένο
1,3 lt παγωτό βανίλια
5-6 σοκολάτες γεμιστές της αρεσκείας σας (καραμέλα, φράουλα, καρύδα....)
σιρόπι καραμέλας
λευκή σοκολάτα για διακόσμηση

Βάζουμε σε ένα μπολ τα τριμμένα μπισκότα και τα περιχύνουμε με το λιωμένο βούτυρο. Ανακατεύουμε καλά, να βουτυρωθούν όλα τα μπισκότα.
Παίρνουμε μια φόρμα με στεφάνη, βουτυρωμένη ελαφρά στον πάτο και στρώνουμε το μίγμα με τα χέρια μας να καλύψει τον πάτο και προς τα τοιχώματα μέχρι τη μέση περίπου. Βάζουμε στη κατάψυξη για 15΄.
Τις σοκολάτες που θα χρησιμοποιήσουμε, τις κόβουμε σε πολύ μικρά κομματάκια ή τις αλέθουμε ελαφρά στο μίξερ. (Μην κόψετε μεγάλα κομμάτια, γιατί οταν παγώσουν θα είναι σκληρά).
Το παγωτό μπορεί να είναι του εμπορίου για περισσότερη ευκολία ή δικό μας σπιτικό. Το αφήνουμε για λίγο έξω να μαλακώσει ελαφρά, ώστε να μπορούμε να το απλώσουμε πάνω στη μπισκοτένια βάση. Το ανακατεύουμε για λίγο να πάρει μαλακή υφή και προσθέτουμε τις ψιλοκομμένες σοκολάτες.
Βγάζουμε τη βάση απο τη κατάψυξη, τη ραντίζουμε με σιρόπι καραμέλας και στρώνουμε επάνω το παγωτό. Το απλώνουμε απαλά να καλύψει όλη την επιφάνεια. Βάζουμε την τούρτα στη κατάψυξη σκεπασμένη με αλουμινόχαρτο και την αφήνουμε 4-5 ώρες, μέχρι να σκληρύνει το παγωτό.
Για να τη σερβίρουμε, την αφήνουμε σε θερμοκρασία δωματίου για 10΄περίπου, ραντίζουμε απο πάνω με σιρόπι καραμέλας και τρίβουμε λευκή σοκολάτα.
Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι αυτά που προτιμούν οι δικοί μου. Εσείς μπορείτε να τα αλλάξετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Αλλη γεύση παγωτού, σιροπιού, να βάλετε μέσα ξηρούς καρπούς, μαρσμέλοους σε κυβάκια, κόντιτα....... πολλές οι επιλογές, όρεξη να υπάρχει!!!!!
Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!



Share

12 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Οι σοκολάτες μέσα στην τούρτα, με .. αποτέλειωσαν!!
Ασε αυτό το τελευταίο κομμάτι που βλέπω, που μου ρχεται να απλώσω το κουταλάκι μου και να πάρω κουταλίτσα:))

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Αχ! τί μας κάνεις Εύη μου!
Μ' αυτή τη ζέστη ότι καλύτερο ένα κομμάτι από αυτή την τούρτα παγωτό με όλες τις αγαπημένες μου γεύσεις μέσα!
Χαλάλι και οι θερμίδες και όλα...
Κι από εμφάνιση σκίζει!
Να είσαι καλά
και να μας δίνεις νοστιμιές,
γλυκές και αλμυρές!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αν και έκανα πολλά παγωτάκια, δε λέω οχι για ένα ακόμη, από εμφάνιση πάντως τρέλα, για τη γεύση είμαι σίγουρη

elen είπε...

Φαίνεται σκέτη κόλαση!!!!Αχ φιλενάδα βάλε στο πιατάκι και έρχομαι!!!!! Φαίνεται υπέροχο!!!Καλό βράδυ φιλιά πολλά:)

Νίκη είπε...

Πράγματι φαίνεται πολύ ωραίο.. και δροσερό.. Ότι πρέπει για την ζέστη της Λάρισας.. Στείλε και από δω...

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Ελενάκι και εμάς αυτές κυρίως μας αποτελείωσαν χιχιχι. Όσο για το κομμάτι, δεν χρειάζεσαι κουταλάκι πάρε το δικό μου..... Φιλιά :))

Βασιλική μου, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.... Όσο για τις θερμίδες, άστο πονεμένη ιστορία :Ρ Φιλιά :)))

Γαστεροοπλήξ μου πάντα ένα παγωτάκι ακόμη δεν κάνει κακό..... :Ρ

Ελενάκι και mama ελάτε έχω βάλει μεριδούλες και σας περιμένω...... Φιλιά :))

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥ είπε...

Μιαμ - μιαμ ότι πρέπει για αυτές τις μέρες που καιγόμαστε!!!!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Νομίζω πως η πραγματική έκπληξη θα είναι να φτιάξω εγώ αυτή την τούρτα και να πετύχει κι όλας χαχαχα!
Καλημέρα και από δω! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!ΘΑ ΠΑΡΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ.ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΒΕΒΑΙΑ.ΚΑΘΟΤΙ ΓΛΥΚΑΤΖΗΣ.ΤΕΛΕΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

zoyzoy είπε...

Πώπω τι μου κάνεις τώρα και'χω μια τάση υπογλυκαιμίας!!
Εύη κανένα τσηζ-καίηκ έχεις συνταγή,εύκολη??
Να'σαι καλά μας φτιάχνεις την όρεξη!!

despoina είπε...

Θα σταματήσω να επισκέπτομαι τα αγαπημένα blogs. Και μόνο που βλέπω τα καταπληκτικά πράγματα που φτιάχνετε, βάζω ένα κιλό... Φαντάσου να τα φάω κιόλας. Εύη, καταπληκτική ιδέα. :)))

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Δημήτρη κόπιασε να κεράσω κομμάτι!!!!

Κίρκη μου, το χιούμορ σου δεν παίζεται.... είμαι φάν σου οπότε συνέχισε εσύ το δικό σου έργο και όλα τα άλλα άστα σε μένα. Φιλιά :)))

Σκρουτζάκο για σένα όλη τη πιατέλα!!!! Φιλιά :))

zoyzoy μου καλωσόρισες.Η επιθυμία σας κυρία μου θα πραγματοποιηθεί λίαν συντόμως.... Πολλά φιλάκια.

Καλώς το Δεσποινάκι. Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά...... οπότε δεν παχαίνεις απο εμένα... άστα αυτά φιλενάδα!!!! :Ρ Πας να αποφύγεις μου φαίνεται τις επισκέψεις.... χιχιχι πολλά φιλάκια :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...