Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

ΚΟΤΟΣΑΛΑΤΑ ΣΠΕΣΙΑΛ


Αυτή τη σαλάτα τη φτιάχνω συνήθως όταν έχω περισσεύματα απο βραστό ή μαγειρευτό κοτόπουλο. Είναι πεντανόστιμο ορεκτικό, αλλά τα παιδιά την αγαπούν και ως γέμιση σε τοστ, σάντουιτς και σε μπόμπες. Δοκιμάστε τη!!!

Για την παρασκευή της χρειαζόμαστε:

2 στήθη κοτόπουλου ή ότι μας έχει περισσέψει
2-3 καρότα τριμμένα στον τρίφτη
5-6 φέτες καπνιστή γαλοπούλα
1-2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
λίγο βρασμένο καλαμπόκι
λίγη κάπαρη
2-3 παξιμάδια ολικής αλέσεως
μαγιονέζα
2-3 κουταλιές σούπας γιαούρτι
αλατοπίπερο


Βράζουμε ή ψήνουμε το κοτόπουλο, ή χρησιμοποιούμε περισσεύματα απο άλλη συνταγή. Το ξεκοκκαλίζουμε και το μαδάμε με τα χέρια μας, μέσα σε μια σαλατιέρα.
Προσθέτουμε τα καρότα, το καλαμπόκι, τη γαλοπούλα κομμένη σε κυβάκια, λίγο αλατοπίπερο. Προσθέτουμε και κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο.
Μουλιάζουμε για λίγο μέσα στο ζωμό που έβρασε το κοτόπουλο τα παξιμάδια, τα στίβουμε καλά και τα προσθέτουμε κι αυτά στη σαλάτα. Ανακατεύουμε καλά.
Αναμιγνύουμε μαγιονέζα με γιαούρτι και περιχύνουμε τη σαλάτα μας.
Ανακατεύουμε καλά, να ενσωματωθεί η σως με τα υπόλοιπα υλικά. Βάζουμε για λίγο στο ψυγείο, σκεπάζοντας με μεμβράνη.

Αν θέλουμε μεγάλη ποσότητα, για μπουφέ μπορούμε να βράσουμε 1 ολόκληρο κοτόπουλο μετρίου μεγέθους και να το μαδήσουμε. Τα υπόλοιπα υλικά αυξάνονται αντίστοιχα.
Καλή επιτυχία!!!!!



Share

7 σχόλια:

Νίκη είπε...

Κάπως έτσι την κάνω και εγω.. Με την διαφορά πως βάζω γαλοπούλα.. Θα δοκιμάσω το γιαούρτι πρέπει να την κάνει πιο δροσερή!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

νόστιμη, ότι πρέπει για πάρτυ και ορεκτικό

oreksinaxeis είπε...

Τρελένομαι για κοτοσαλάτες...φαίνεται πααάρα πολύ ωραία και φαντάζομαι και σε γευση θα ειναι εε??άλλο πράμα?? ;)
Επίσης θα συμφωνήσω με τα παιδάκια σου κι εμένα μέσα σε τοστ και σάντουιτς μου αρέσει πολύ...είχα κάνει κι εγώ μια μπόμπα κοτόπουλου(http://oreksinaxeis.blogspot.com/2009/05/blog-post_7638.html)
και είχα βάλει κι εγώ γιαούρτι...του πάει τρελάαα...
πω πω μου άνοιξες την όρεξη...μπαίνει στα favorites και θα την φτιάξω σίγουρα...Φιλάκιααα <3

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ευάκι πάλι δημιούργησες!!!!
Εμένα μου ξεμένει πολλές φορές στήθος από κοτόπουλο, ωραίος τρόπος η σαλάτα σου για να το αξιοποιήσω!
Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.ΝΑ ΠΑΡΩ ΟΛΟ ΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ;ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Μου αρέσουν πολύ οι πρωτότυπες συνταγές σου.
Πραγματικά πολύ καλή για σάντουϊτς των παιδιών, αλλά και μεζεδάκι ορεκτικό τέλειο! Έτσι τρώγεται πιο εύκολα το στήθος κοτόπουλου.
Να είσαι καλά Εύη μου,
καλό σου απόγευμα.

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Ευχαριστώ τους φίλους και τις φίλες για τα καλά τους λόγια!!!! Αυτή η συνταγή φτιάχτηκε κάποια στιγμή που δεν ήξερα τι να κάνω το ψαχνό κοτόπουλου που είχε περισσέψει, μιας και όλοι προτιμούν περισσότερο τα άλλα μέρη του....Ετσι την έφτιαξα με ότι είχα στο ψυγείο και την έκανα ωμό σάντουιτς και τους το έδωσα μαζί τους στη δουλειά-σχολείο και τους άρεσε πολύ. Ετσι αξιοποιούμε τα περισσεύματα και δεν πετάμε τίποτα!!!! Φιλιά σε όλους :)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...